پیام جالب علی دایی به نکونام :  اخبار   ورزشی -  تبریک شهریار به نکونام پیام ...



دایی و نکونام , پیام تبریک دایی به مسی فوتبال نابینایان , پیام تسلیت علی دایی


 اخبار   ورزشی -  تبریک شهریار به نکونام

پیام جالب علی دایی به نکونام / به اظهارات مغرضانه توجه نکن

علی دایی در اقدامی جالب نزدیک شدن نکونام به شکستن رکوردهای تعداد بازی ملی را تبریک گفت و برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش  جام نیوز، در حالی که برخی بر این باورند که بازی کردن نکونام مقابل عراق صرفا به منظور شکستن رکورد بازی‌های ملی علی دایی بود، علی دایی طی پیامی به کاپیتان تیم ملی از این موضوع ابراز خوشحالی کرد.

در این پیام آمده است: آقا جواد! کاپیتان محترم تیم ملی، تلاش‌هایت را ارج می‌نهم و از اینکه به زودی عنوان بیشترین بازی ملی در تیم کشورمان نصیب تو می‌شود از صمیم قلب خوشحالم و به تو تبریک می‌گویم. ورای این رکورد داخلی آرزویم شکست رکورد بهترین گلزن ملی دنیا توسط یک ایرانی است که ان‌شاءالله این رکورد در دست یک ایرانی باقی بماند.

علی دایی در ادامه این پیام آورده است: می‌دانم کارلوس کی‌روش از تدارکات تیم دلخور است و آن گونه که شایسته تیم ملی بود، این تیم تجهیز و آماده نشد. اما با شناختی که از این مربی بزرگ و تو و هم‌بازیانت دارم می‌دانم که در عرصه جام ملت‌ها افتخارآفرینی خواهید کرد و نشان می‌دهید که با وجود همه مشکلات، می‌توان فعل خواستن را صرف کرد.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال در بخش دیگری از این پیام آورده است به عنوان یک هوادار تیم ملی در لحظه لحظه بازی‌هایتان خود را کنارتان می‌بینم و برای موفقیت این تیم دعا می‌کنم. ان‌شاءالله برای دیدار فینال در استرالیا خواهم بود تا از نزدیک جام را در دستان کاپیتان تیم ملی کشورم و سایر ملی‌پوشان ببینم. به کاستی‌ها و برخی اظهارات مغرضانه توجه نکن. تردیدی ندارم که تو و همبازیانت به همراه کی‌روش و کادرش شایسته بهترین‌ها هستند. به امید سربلندی ایران و ایرانی.


  اخبار ورزشی  -  جام  نیوز 


ویدیو : پیام جالب علی دایی به نکونام