پیامک تخریبی علیه وزیر پیشنهادی علوم : محمدرضا تابش گفت: از روز گذشته تعدادی ...


محمدرضا تابش گفت: از روز گذشته تعدادی از نمایندگان به طور گسترده پیامک‌هایی را دریافت کردند که در آن به نوعی به دنبال تخریب وزیر پیشنهادی علوم دولت پیش از اعلام رسمی آن در مجلس بودند. خبرگزاری ایسنا: محمدرضا تابش گفت: از روز گذشته تعدادی از نمایندگان به طور گسترده پیامک‌هایی را دریافت کردند که در آن به نوعی به دنبال تخریب وزیر پیشنهادی علوم دولت پیش از اعلام رسمی آن در مجلس بودند.

محمدرضا تابش با اعلام این خبراظهار کرد: از بعد از ظهر روز گذشته و پیش از آنکه به طور رسمی نام وزیر علوم پیشنهادی دولت در رسانه‌ها و مجلس اعلام شود پیامک‌هایی به طور گسترده به نمایندگان ارسال شده بود که حاوی موضوعات تخریبی علیه دکتر دانش آشتیانی بوده است و به نوعی این افراد به اطلاعات غیر رسمی که در اختیار نمایندگان بود پیش از اعلام خبرگزاری‌ها دست پیدا کرده بودند.

وی افزود: این پیامک‌ها که با عنوان یک گروه دانشجویی به نمایندگان ارسال می‌شد، اطلاعات ویژه‌ای از وزیر پیشنهادی دولت داشت که لازم است دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی نظیر وزارت اطلاعات و وزارت دادگستری چگونگی دست پیدا کردن این افراد به اطلاعات را بررسی کنند و به این موضوع به جد رسیدگی نمایند چرا که این اتفاق در شان مجلس نیست.


ویدیو : پیامک تخریبی علیه وزیر پیشنهادی علوم