پژوی پاداش قهرمانی پرسپولیس چه شد؟ : سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: باشگاه ...


سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: باشگاه پرسپولیس بگوید پژوهایی كه قرار بود به عنوان پاداش قهرمانی بدهد چه شد؟ علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار با مس سرچشمه در پاسخ به سؤال خبرنگاری كه پرسید چرا در فوتبال ایران برخلاف فوتبال جهان با چهره‌هایی محبوب بدرفتاری می‌كنند، گفت: ‌لیگ دنیا را با لیگ ما مقایسه نكنید. فرهنگ حرفه‌ای ما با فرهنگ حرفه‌ای آنها را مقایسه نكنید. نگاه كنید متاسفانه ورزش ما سیاسی شده و خیلی‌ها به دنبال این هستند كه از ورزش و بخصوص فوتبال استفاده سیاسی كنند به همین دلیل حرمت‌‌ها نگاه داشته نمی‌شود و حرمت‌ها شكسته می‌شود.

 من در مورد كنار رفتن خودم خیلی حرف زدم؛ اما منظورم این نیست كه مربی تیم قهرمان عوض نشده است. قرار نیست مربی تیم قهرمان همیشه سر كار باشد. بحث من این نبود، دو نفر خیلی راحت با هم دست می‌دهند و می‌گویند ما دیگر نمی‌توانیم كار كنیم. می‌توانستند بگویند شما تیم را قهرمان كردید ولی اكنون دنبال یك تیم دیگر باشید ما هم مربی خودمان را انتخاب می‌كنیم اما مسائل دیگری بوجود آمد و جریاناتی بوجود آمد كه می‌خواستند من را با شكست كنار بگذارند.
 
وی ادامه داد: قرارداد من با باشگاه پرسپولیس 10 ساله نبود سال اول نیز كه با باشگاه قرارداد بستم، به شرط كسب یك قهرمانی این قرارداد قابل تمدید بود. من چشم‌داشتی به نیمكت پرسپولیس نداشتم فصل بعد نیز با وجود آن‌كه قولی برای قهرمانی ندادم اما توانستیم قهرمان شویم. قراردادم نیز تمام شده بود و می‌توانستیم راحت‌تر و بهتر از یكدیگر جدا شویم.
 
دایی تاكید كرد: اما طریقی كه آقایان در نظر گرفتند راه‌ درستی نبود. مردم ما با این راه و روش مخالفت می‌كنند وگرنه این كه در رشت و یا جای دیگر تشویق بشوم به دلیل نشانه اعتراض مردم به كارهای آقایان بوده است. وگرنه من دوست ندارم كه تشویق شوم و كسی هم اسم من را بیاورد. می‌خواهم در كمال آرامش كار كنم و آرامش داشته باشم تا بتوانم نتیجه بگیرم. جواب خیلی از آدم‌ها را هم ندهم و هر حرفی كه می‌شنوم از این گوش بگیرم و از آن گوش در كنم. من سرمربی راه‌آهن هستم و می‌خواهم در این تیم موفق شوم. موفقیت من در این تیم می‌تواند خیلی چیزها را نشان دهد و ثابت كند.
 
دایی در مورد اینكه با وجود اینكه شما بارها گفته‌اید در ورزشگاه‌ها اسم‌تان را نیاورند اما باز هم شما تشویق می‌شوید، گفت: من به اندازه كافی در این مورد حرف زده‌ام و دیگر حرف نمی‌زنم.
 
سرمربی راه‌آهن در مورد دیدار با مس سرچشمه گفت: مس سرچشمه اگرچه كه در آخر جدول قرار دارد اما بازی سختی در پیش داریم این تیم مربی فهیمی دارد و ما یك راه بیشتر نداریم آن هم اینكه 3 امتیاز بازی را بگیریم. در بازی‌های گذشته مسائلی اتفاق افتاد كه نتوانستیم پیروز شویم اما در بازی فرداشب تلاش خواهیم كرد كه 3 امتیاز را بگیریم و خود را در جدول بالا بكشیم.
 
دایی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینكه در قراردادتان با پرسپولیس شرط قهرمانی ذكر شده بود، آیا در قرارداد با راه‌آهن نیز شرط و شروطی وجود دارد یا نه، گفت: در قراردادم با راه‌آهن شرط و شروط زیادی دارد اما پرسپولیس و راه‌آهن با هم فرق دارد. من این شرط پرسپولیس را قبول كردم برای آنكه بگویم نمی‌خواهم به هر نحوی در پرسپولیس بمانم و در فصل اول چنین شرطی را قبول كردم.
 
وی ادامه داد: از 20 خرداد ماه كه ما قهرمان شدیم تا امروز كه اول شهریور است، حدود 2 ماه و نیم می‌گذرد و من همچنان دو ماه و نیم است كه منتظر تسویه حساب هستم. آیا این درست است كه با مربی كه تیمش را قهرمان كرده تسویه حساب نمی‌كنند. مگر مسئولان باشگاه پرسپولیس قول نداده بودند كه به بازیكنان كه در صورت قهرمانی به آنها پژو پاداش می‌دهند پس آن پژوها چه شد؟
 
علی دایی تاكید كرد: آن‌ها خیلی شعار دادند كه ما این كارها را می‌كنیم و خیلی كارها كرده‌ایم در روزنامه منتسب به آقایان خیلی مسائل را مطرح كردند و گفتند ما بهترین كارها را كردیم می‌خواستند همه توپ‌ها را به زمین من بیاندازند. اما وقتی كه آن بالایی را دارم این‌ها كه سهل است گنده‌تر از این‌ها هم جمع شوند نمی‌توانند با من مقابله كنند، خیلی اتفاق‌ها افتاده است.
 
علی دایی برای چندین بار تاكید كرد: چرا با من تسویه حساب نمی‌كنند چرا مبلغ قراردادم را پرداخت نمی‌كنند. آیا می‌خواهند بروم و یك شكایت دیگر بكنم. دو و نیم ماه زمان زیادی است، چرا نیامدند با من تسویه حساب كنند. خیلی‌چیزها را نمی‌توان گفت. دوست ندارم در مورد تیمی كه خیلی دوستش دارم و در آن زحمت كشیدم زیاد صحبت كنم. باشگاه پرسپولیس برای من دایی خیلی زحمت كشیده است. گوش شنوایی نیست كسی نمی‌خواهد پاسخگو باشد.
 
وی در مورد اینكه یعنی مسئولان باشگاه پرسپولیس تصور می‌كردند شما قهرمان نمی‌شوید و چنین پاداشی در نظر می‌گرفتند، گفت: بله، توپ‌ها را به زمین من انداختند و همه جور كار كردند و گفتند فلانی نتیجه نمی‌گیرد و نمی‌دانستند حالا كه نتیجه گرفتیم پژوهای قهرمانی چه شد آنها كه می‌گفتند ما خیلی كارها كردیم.
 
دایی تاكید كرد: كارنامه من خیلی چیزها را نشان داده است و برخلاف آقایانی كه یك زمانی مربی بودند و می‌گفتند این نتایج را گرفته‌ایم كارنامه من مشخص است و تمركز من بر روی تیم جدید است. من نهایت سعی و تلاشم را می‌كنم تا برای تیم راه‌آهن مفید باشم و من همه را به حال خود رها می‌كنم و به كار خود می‌چسبم.
 
سرمربی راه‌آهن در مورد جدایی مایلی كهن از پرسپولیس گفت: من در مورد فرد خاصی حرف نمی‌زنم. ارزشش را ندارد كه وقتم را صرف این مسائل بكنم. حرف‌هایم را زده‌ام من به مجموعه راه‌آهن تعهد دادم و عاشق آن هستم كه در كارم موفق شوم. كار خیلی سختی در راه‌آهن دارم اما به مجموعه راه‌آهن امید و اعتقاد دارم.

منبع: فارس


ویدیو : پژوی پاداش قهرمانی پرسپولیس چه شد؟