پوسترهای The Rover با بازی رابرت پتینسون : فیلم سینمایی مهیج The Rover محصولی ...


فیلم سینمایی مهیج The Rover محصولی از استودیوی A24 است که در ماه ژوئن 2014 اکران خواهد شد. کارگردان و فیلمنامه نویس این فیلم دیوید میشود نام دارد.      
پادشا: فیلم سینمایی مهیج The Rover محصولی از استودیوی A24 است که در ماه ژوئن 2014 اکران خواهد شد. کارگردان و فیلمنامه نویس این فیلم دیوید میشود نام دارد و ستاره هایی همچون رابرت پتینسون، گای پیرس و بازیگرانی مانند اسکوت مک نیری، سوزان پرایور، گیلیان جونز، آنتونی هیز و دیوید فیلد در آن نقش آفرینی می کنند.

به گزارش پادشا به نقل ازcomingsoon؛ فیلم The Rover فیلمی از دیوید میشود است که پس از فیلم Animal Kingdom او منتظرش بودیم. داستان آن وسترنی مربوط به 10 سال پس از فروپاشی اقتصادی جامعه است. حاکمیت قانون نزول پیدا کرده و زندگی بی ارزش شده است. فیلم ماجرای مردی تنها به نام اریک (گای پیرس) را روایت می کند که در شهرهای ویران و متروک و جاده ها سفر می کند. وقتی گروهی از دزدان خودروی او را می دزدند، جوانی زخمی به نام ری (رابرت پتینسون) را جا می گذارند. اریک ری را مجبور می کند که رد دزدان را بگیرد و اریک تا هرجا که باشد می رود تا تنها چیزی که برایش مهم است را پس بگیرد. 
رابرت پتینسون , رابرت پتینسون فیلمها , رابرت بازی تاج و تخت

بازی , دانلود بازی , بازی آنلاین

بازی اندروید , دانلود بازی کامپیوتر , بازی انلاین

دانلود بازی اندروید , بازی دخترانه , بازی پوکمون گو

اسباب بازی , دانلود بازی pc , بازی تاج و تخت

بازی بن تن , اخبار بازی , رابرت دنیرو

بنیاد ملی بازی های رایانه ای , دانلود بازی برای کامپیوتر , دانلود بازی پوکمون گو


ویدیو : پوسترهای The Rover با بازی رابرت پتینسون