پوسترهای انیمیشن «افسانه های اُز» : انیمیشن "افسانه های اوز: بازگشت دوروتی" ...


انیمیشن "افسانه های اوز: بازگشت دوروتی" (Legends of Oz: Dorothy's Return) که قرار است روز 8 مه 2014 اکران شود، محصولی از استودیوی Summertime Entertainment است که دن سنت پی یر و ویل فین آن را کارگردانی کرده اند و فیلمنامه آن را رندی بارنز، ادام بالسام و بری گلاسر نوشته اند.      
پادشا: انیمیشن "افسانه های اوز: بازگشت دوروتی" (Legends of Oz: Dorothy's Return) که قرار است روز 8 مه 2014 اکران شود، محصولی از استودیوی Summertime Entertainment است که دن سنت پی یر و ویل فین آن را کارگردانی کرده اند و فیلمنامه آن را رندی بارنز، ادام بالسام و بری گلاسر نوشته اند.

به گزارش پادشا به نقل ازcomingsoon؛ این انیمیشن موزیکال سه بعدی بر اساس کتاب های راجر استنتون بوم، از نواده های ال. فرانک بوم ساخته شده و داستان ماجراجویی دوروتی پس از وقوع گردباد در کانزاس را روایت می کند.

 دوروتی به شهر اُز برمی گردد تا دوستان قدیمی اش مترسک (دن ایکروید)، شیر (جیم بلوشی)، مرد حلبی (کلسی گرامر) و گلیندا (برنادت پیترز) را از شر یک شیطان جدید به نام جستر (مارتین شورت) نجات دهد.

جغد دانا (اولیور پلات)، مارشال مالو (هیو دانسی) پرنسس سرامیکی (مگان هیلتی) و تاگ یدک کش (پاتریک استوارت) هم به دوروتی می پیوندند تا در آخرین سفر جادویی او در چشم انداز رنگارنگ شهر اُز همراهش باشند و نظم و شادی را به شهر زمردی برگردانند.

دانلود انیمیشن , انیمیشن , افسانه بایگان

افسانه پاکرو , دانلود انیمیشن جدید , انیمیشن 2016

انیمیشن جدید , انیمیشن ناسور , ساخت انیمیشن

انیمیشن های 2017 , ساخت انیمیشن با فتوشاپ , انیمیشن های 2016

افسانه چهره آزاد , تولید انیمیشن , بیوگرافی افسانه بایگان

آموزش انیمیشن سازی , بهترین انیمیشن های 2016 , افسانه های گیلان


ویدیو : پوسترهای انیمیشن «افسانه های اُز»