پوآرو و خانم مارپل در «پرونده ای برای سارا» : شرلوک هلمز، هرکول پوآرو و خانم ...


شرلوک هلمز، هرکول پوآرو و خانم مارپل در فیلم سینمایی «پرونده ای برای سارا» به کمک قهرمان داستان می آیند. خبرگزاری مهر: شرلوک هلمز، هرکول پوآرو و خانم مارپل در فیلم سینمایی «پرونده ای برای سارا» به کمک قهرمان داستان می آیند.

اکبرنبوی تهیه کننده سینما با بیان این مطلب که فیلم سینمایی «پرونده ای برای سارا» به کارگردانی نادر مقدس موضوعی درباره نوجوانان دارد، گفت: قصه این فیلم درباره دختری به نام سارا است که پدرش یک وکیل و او هم به کارهای کارگاهی علاقه مند است.

 در طول داستان برای نرگس دوست سارا مشکلی پیش می آید و سارا اجازه نمی دهد تا حق نرگس پایمال شود و با جمع آوری مدارکی کمک می کند تا ضد قهرمان داستان به زندان افتد.

خانم مارپل , اجازه سفر برای خانم های باردار , شغل پردرآمد با سرمایه کم برای خانم ها

وی ادامه داد: این فیلم سینمایی در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان حضور دارد و ما آخرین روزهای فیلمبرداری را در منطقه شیرگاه و بابلسر انجام دادیم.

این تهیه کننده سینما با یادآوری اینکه شخصیت اصلی داستان یک دختر ماجراجو است، بیان کرد: با توجه به اینکه داستان این فیلم یک موضوع کارآگاهی و پلیسی دارد، کارآگاهان معروف داستان های پلیسی از جمله شرلوک هلمز، هرکول پوآرو و خانم مارپل در بخش های این فیلم به کمک سارا می آیند و گاه در برخی از موارد جلوی او را در انجام کارهای اشتباه می گیرند.

نبوی در پایان گفت: بنیاد سینمایی فارابی و حوزه هنری به عنوان سرمایه گذار در این پروژه حضور داشتند و فکر  می کنم در صورت توافق این 2 نهاد بعد از جشنواره، «پرونده ای برای سارا» را اکران می کنیم.

شاهرخ فروتنیان، پریا مردانیان، اردلان شجاع کاوه، آزیتا لاچینی و آرمیتا مرادی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


ویدیو : پوآرو و خانم مارپل در «پرونده ای برای سارا»