پنج نکته موثر در داشتن یک رابطه مطلوب :     رابطه سالم نیازمند توجه و مراقبت ...



 

مدت زمان مطلوب رابطه جنسی واژینال , چند نکته در مورد رابطه مقعدی , داشتن رابطه عاشقانه پر از آرامش

 

رابطه سالم نیازمند توجه و مراقبت است، به مانند بذری که پس از کاشته شدن نیاز به مواظبت و نگهداری دارد تا به بار نشیند، رابطه نیز درصورت توجه و عشق ورزیدن طرفین، به رشد و شکوفایی می رسد.

این پنج نکته به شما کمک می کند تا از اصولی که رابطه تان بر آن بنا شده اطمینان حاصل کنید و یا با رعایت آن ها، رابطه تان را قوی تر نمایید.

 

صداقت بهترین سیاست

تمرینات ورزشی برای داشتن رابطه جنسی بهتر , نحوه داشتن رابطه جنسی لذت بخش , نکات طلایی برای داشتن رابطه جنسی کامل

صادق باشید، مهم نیست که در چه موقعیتی قرار دارید. اگر درمورد گذشته خود روراست نباشید و پنهان کاری کنید، عواقب و تاثیرات منفی ناشی از آن را در رابطه و حتی اهداف مشترک آیندتان شاهد خواهید بود.

 

هنگامیکه عدم صداقت آشکار شود، سلب اعتماد، رابطه را به تنگنا می کشاند و دیگر نباید امیدی به نجات آن داشت. هر رابطه باید براساس اعتماد ساخته شود و پایه و اساس اعتماد، صداقت است.

دنبال مقصر نگردید

چند نکته برای داشتن فرزند زیبا , داشتن رابطه جنسی صمیمانه , داشتن رابطه حین بارداری

یکی از شایع ترین مواردی که رابطه را تهدید می کند مقصر دانستن و سرزنش طرف دیگر است. این هنگامی است که یکی از طرفین بخاطر هر اشتباهی که رخ می دهد طرف دیگر را مقصر بداند و یا همیشه لحن سرزنش آمیزی داشته باشد.

 

اگر از جملاتی از قیبل: «تو همیشه اشتباه می کنی»، «تقصیر توست»، «هیچ وقت دقت نمی کنی»، «چرا اینطور رفتار می کنی» و … زیاد استفاده می کنید، باید دست نگه دارید، چون نتایج فاجعه باری درپی خواهد داشت. این جملات طرف مقابل را به اجبار درحالت تدافعی قرار می دهد و باعث تنش در گفتگو می شود. در عوض حتی اگر واقعاً مقصر بوده و اشتباه کرده است هم، از جملاتی شبیه: «من احساس می کنم تقصیر تو نبوده»، «اتفاقی است که افتاده»، «شاید من هم مقصر باشم»، «دفعه دیگر حتما موفق می شوی» و … استفاده کنید.

 

ببخشید

داشتن رابطه دوستی قبل از ازدواج , چند نکته در رابطه با آمیزش و افزایش قوای جنسی , 10 نکته که در هیچ رابطه‌ ای نباید تحمل کنید بیتوته

یکی از اسرار کلیدی در رابطه های ناگسستنی، بخشش بی قید و شرط است. همه ما اشتباه می کنیم، پس برای پشت سر گذاشتن اشتباهات و حرکت به سمت زندگی مسالمت آمیز، یکدیگر را ببخشید.

 

با دقت گوش دهید 

داشتن رابطه جنسی در پریود , علاقه داشتن دختر به رابطه , بهترین روش داشتن رابطه زناشویی

 

ارتباط موثر زمانی رخ می دهد که طرفین به دقت به حرف های یکدیگر گوش دهند و فقط متکلم نباشند. گوش دهید و با تصدیق وی به طرف بفهمانید که حرفهایش را فهمیده اید. سعی کنید شنونده خوبی باشید و هیچ چیز تمرکز شما را در توجهتان به وی، به هم نزند.

 

ترک مجادله

10 روش موثر برای تازه نگه داشتن میوه ها و سبزیجات , دلایلی برای داشتن رابطه جنسی بیشتر با همسر , معایب داشتن رابطه در زمان قاعدگی

هنگامیکه جر و بحث بالا می گیرد و راهی برای تمام شدن ماجرا نیست، بهتر است برای مدتی محل را ترک کنید. به یکدیگر زمان بدهید تا عصبانیتی که عامل جدال شده فروکش کند. پس از فروکش کردن عصبانیت بهتر می توانید فکر کنید و تصمیم گیری کنید.

وقتی زوجین در رابطه خود، عوامل منفی که منجر به ناراحتی و فاصله گرفتن از یکدیگر شده است را بشناسند، می توانند با متوقف کردنشان و صرف زمان برای شکوفا شدن رابطه خود درهر شرایطی موفق باشند.

منبع:سالم زی


ویدیو : پنج نکته موثر در داشتن یک رابطه مطلوب