پنج مورد از بهترین اپلیکیشن‌های دوربین اندرویدی : تلفن‌های اندروید زیادی دارای ...


تلفن‌های اندروید زیادی دارای دوربین‌های فوق‌العاده‌ای هستند که به وسیله‌ی آنها قادر به گرفتن تصاویر خیره‌کننده‌ای می‌باشید. وب‌سایت topinearth - جمیله محمدی چراتی: تلفن‌های اندروید زیادی دارای دوربین‌های فوق‌العاده‌ای هستند که به وسیله‌ی آنها قادر به گرفتن تصاویر خیره‌کننده‌ای می‌باشید.

اما آیا می‌دانید می‌توانید ویژگی‌ها و کیفیت دوربین اندرویدی خود را ارتقا دهید یا از اپلیکیشن دوربینی استفاده کنید که نیازهای شما را بهتر برطرف کند؟ با کمک چند برنامه‌ی دوربین اختصاصی، می‌توانید به ویژگی‌های جدید دسترسی داشته، کیفیت عکس‌ها را بالاتر ببرید و تصاویر خود را به شیوه‌های مختلف ویرایش کنید.

بهترین دوربین عکاسی , بهترین اپلیکیشن های اندروید , بهترین دوربین گوشی

اپلیکیشن‌های دوربین اندرویدی زیادی در گوگل پلی استور وجود دارند، فقط کافیست برنامه‌ی درست را انتخاب کنید. در ادامه لیستی شامل پنج مورد از بهترین اپلیکیشن‌های دوربین اندروید را می‌بینید.

1. Camera360 Ultimate

بهترین نرم افزار دوربین اندروید , بهترین دوربین موبایل , بهترین مارک دوربین مداربسته

Camera360 Ultimate، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های دوربین موجود در فروشگاه گوگل پلی است. این برنامه تمامی ویژگی‌های مورد نیاز یک عکاس اسمارت‌فون را ارائه می‌دهد. این برنامه دارای بیش از هزار فیلتر است تا تصاویر گرفته شده کامل به نظر برسند.

 اپلیکیشن اشاره شده همچنین کنترل کامل بر روی فیلترها را در اختیارتان قرار می‌دهد و به این ترتیب می‌توانید به راحتی تصاویر و تغییرات اعمال شده را ذخیره یا حذف کنید.

این برنامه دارای ویژگی‌های خاص برای گرفتن سلفی می‌باشد، مانند ضربه بر روی هر قسمت نمایشگر به منظور گرفتن عکس، تنظیم خودکار و ویژگی‌های سه بعدی. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به تجربه‌ی SLR، تشخیص صحنه‌ی هوشمند، محو کردن بلادرنگ، فوکوس سریع و ابزارهای ویرایشی زیاد مانند چرخاندن، برش، تغییر اندازه، صدا و افزودن متن اشاره کرد.

قیمت: رایگان



2. Google Camera

بهترین دوربین گوشی 2016 , بهترین گوشی موبایل از نظر دوربین , بهترین اپلیکیشن های آیفون 2016

هر اپلیکیشن توسعه داده شده توسط گوگل ارزش امتحان را دارد و اپلیکیشن Google Camera قطعا بسیار مفید خواهد بود. این برنامه ویژگی‌های پیشرفته‌ی زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد، می‌تواند از Lens Blur برای گرفتن سلفی‌های خیره کننده یا از مزیت ویژگی HDR+ برای گرفتن تصاویر جذاب حتی در نور کم استفاده کنید.

ویژگی‌های دیگر این برنامه شامل Photosphere (تصویر پانورامیک 360 درجه‌ای)، فیلمبرداری و تصویربرداری همزمان، به هم چسباندن عکس‌ها و استفاده از اندروید ویر برای راه‌اندازی کنترل می‌باشند. این برنامه همچنین دارای رابط کاربری ساده‌ای به همراه طراحی Material است.

قیمت: رایگان



3. GIF Camera

بهترین اپلیکیشن , بهترین اپلیکیشن های ایرانی , بهترین مارک دوربین مدار بسته در ایران

اگر طرفدار فرمت GIF هستید، قطعا به اپلیکیشن GIF Camera نیاز خواهید داشت. این برنامه‌ی دوربین درواقع تصاویر ویدئویی شما را به فایل‌های GIF تبدیل می‌کند. نیاز نیست شما کار خاصی انجام دهید، تنها کافیست یک ویدئو را ضبط کرده و برنامه از آن یک فایل GIF می‌سازد.

همچنین می‌توانید فایل‌های GIF را با استفاده از تصاویر موجود در تلفن خود بسازید. علاوه بر این برنامه‌ی مورد نظر دارای مجموعه‌ی وسیعی از GIFهای جالب و تصاویر است که هر روزه آپدیت می‌شوند. همچنین می‌توانید GIFهای ساخته شده را به راحتی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

قیمت: رایگان



4. DSLR Camera Pro

بهترین برند دوربین عکاسی , بهترین گوشی اندرویدی , بهترین دوربین مدار بسته

به فکر گرفتن تصاویری با کیفیت DSLR هستید، اما قدرت خرید چنین دوربینی را ندارید؟ بهتر است برنامه‌ی DSLR Camera Pro را امتحان کنید، یک اپلیکیشن دوربین طراحی شده برای ارائه‌ی ویژگی‌ها و کیفیت دوربین‌های DSLR در تلفن اندرویدی شما.

این برنامه‌ ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند هیستوگرام، برچسب‌گذاری مکانی، منظره‌یاب قابل حرکت، اندازه‌گیری نوری، ایزو، حالات چندگانه‌ی ثبت، و پشتیبانی از دوربین جلو را ارائه می‌دهد.

البته این برنامه به ویژگی‌های جذابی مانند فیلترها و ویژگی‌های ویرایشی مجهز نیست. اگر به طور حرفه‌ای می‌خواهید عکاسی با اسمارت‌فون را دنبال کنید، این اپلیکیشن بسیار مورد نیازتان خواهد بود. البته باید یادآور شد که ویژگی‌های این برنامه به قابلیت‌های سخت‌افزاری دوربین تلفن اندرویدی شما بستگی دارد.

قیمت: 2.99 دلار



5. Camera MX
قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای , بهترین دوربین فیلمبرداری , بهترین دوربین دیجیتال

Camera MX یکی دیگر از اپلیکیشن‌های دوربین قدرتمندی است که ویژگی‌های منحصربفرد زیادی را ارائه می‌دهد. اغلب آنها برای جذاب‌تر کردن و ویرایش عکس‌ها به شیوه‌های مختلف طراحی شده‌اند، به این ترتیب این برنامه نسخه‌ی چندان مناسبی برای عکاسان حرفه‌ای به شمار نمی‌رود.

 این برنامه ویژگی‌های ویرایشی زیادی را برای فیلم‌ها و عکس‌ها مانند درجه حرارت رنگ، کنتراست، لایه‌ها، بافت، HDR، تغییر اندازه، برش و تغییر رزولوشن ارائه می‌دهد.

این برنامه دارای ویژگی منحصربفردی تحت عنوان Shoot the Past است که به شما اجازه‌ی گرفتن تصویر از سوژه‌هایی را پیش از فشردن کلید ضبط می‌دهد. این برنامه همچنین قابلیت فیلمبرداری 16:9 را در صورت عدم پشتیبانی دوربین در اختیارتان قرار می‌دهد.

قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای


ویدیو : پنج مورد از بهترین اپلیکیشن‌های دوربین اندرویدی