پنجعلی: هیچ چیز فوتبال ما حرفه‌ای نیست : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد ...


سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که هیچ چیز در فوتبال ایران حرفه‌ای نیست. خبرگزاری تسنیم: محمد پنجعلی پس از بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: منتظریم یک روز وضعیت پرسپولیس درست شود و تا وقتی که تیم به بخش خصوصی واگذار نشود، چنین اتفاقی نمی‌افتد.

وی افزود: اگر پرسپولیس خصوصی شود کل داستان تغییر پیدا کرده و جایگاه همه مشخص خواهد شد. آن وقت است که شایسته‌سالاری به وجود آمده و وضعیت مدیریتی، اقتصادی و فنی پرسپولیس آرمانی می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه چندین سال است باشگاه‌های ایرانی در آسیا حرفی برای گفتن ندارند، خاطرنشان کرد: تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید ما نتیجه نمی‌گیرند و تیم بزرگسالان هم روی اتفاقات به جام جهانی راه می‌یابد. ما در بازی با کره‌جنوبی اتفاقی بردیم و از طرف دیگر مقابل تیم لبنان که تیم درجه سه آسیایی است باختیم.

پنجعلی تأکید کرد: به شما قول می‌دهم امسال هم هیچ تیم ایرانی در آسیا موفق نمی‌شود. متأسفانه هیچ چیز فوتبال ما حرفه‌ای نیست. نه مدیریت، نه بازیکن، نه امکانات و نه ورزشگاه‌های ما حرفه‌ای نیستند.

وی درباره صحبت‌ها و انتقادهای سوشا مکانی از حمید درخشان، گفت: نیمکت‌نشینی سوشا نظر مربی بوده و نمی‌توان روی آن حرفی زد. البته مسلم است که بازیکن از نیمکت‌نشینی ناراحت می‌شود اما وقتی این اتفاق رخ می‌دهد باید به غیرتش برخورده و بیشتر زحمت بکشد تا پیشرفت کند. مربی هم ممکن است اشتباه کند اما در نهایت بهترین تصمیم را می‌گیرد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا تغییر سرمربی به این تیم شوک وارد کرده یا نه، اظهار داشت: مسلماً اگر برده بودیم شوک خوبی به تیم وارد شده بود.

پنجعلی در خصوص اعتراض‌ها و شعارهای هواداران پرسپولیس نیز گفت: وقتی می‌گویم هیچ چیز ما حرفه‌ای نیست، همین موضوع را هم شامل می‌شود. من حرفه‌ای نیستم و شما (خبرنگاران) هم حرفه‌ای نیستید. ببینید سپاهان سرمربی‌اش تغییر کرد اما به این اندازه در خصوصش مصاحبه نشد. چرا وقتی می‌گویم خودم حرفه‌ای نیستم می‌خندید اما وقتی می‌گویم شما (خبرنگاران) حرفه‌ای نیستید، ناراحت می‌شوید؟!

وی در مورد اینکه آیا قرار است محمود خوردبین، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس شود، عنوان کرد: من از این موضوع خبر ندارم اما پرسپولیس خانه من است. کجا بروم به جز پرسپولیس؟ مطمئناً اگر از این تیم جدا شوم، یعنی مرا بیرون کرده‌اند. 35 سال است که تمام زندگی‌ام را برای پرسپولیس گذاشته‌ام.


ویدیو : پنجعلی: هیچ چیز فوتبال ما حرفه‌ای نیست