پنجعلی: خیلی به بازیکنان برخورده است : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در پنج ...


مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در پنج بازی که سخت‌ترین بازی‌های ما بود، همه جور مشکل، حاشیه و مساله برای ما بوجود آمد. مشکلات، حاشیه‌ها و مسائل مالی هنوز هم هستند ولی به بچه‌ها برخورده است و می‌خواهند هر طور شده، سپاهان را ببرند. ایسنا: محمد پنجعلی افزود: در شرایط خاص قرار گرفته‌ایم. در پنج بازی گذشته در حالی که سخت‌ترین بازی‌هایمان را پشت سر گذاشتیم با انواع و اقسام مشکلات هم روبرو بودیم.

وی افزود: یکی از مسائلی که تیم را درگیر خود کرد، مسائل مالی بود. البته من از نزدیک می‌بینم که بچه‌ها واقعا تمام توان خود را در تمرینات و بازی‌ها می‌گذارند ولی به هر حال از نظر ذهنی درگیر مشکلات شخصی خود بودند. در این مدت همه نوع حاشیه و مشکل هم برای تیم و بازیکنان ما بوجود آوردند. از محرومیت برای بازیکنان تا سوت‌های اشتباه داوری و حاشیه‌هایی مثل ماجرای قلیان که از سوی فدراسیون به تیم ما تحمیل شد. در کنار همه اینها بحث تغییرات مدیریتی را هم داشتیم. همه موارد در کنار هم باعث شد تا پرسپولیس از مسیر درستی که در آن قرار گرفته بود، خارج شود ولی امیدواریم و اعتقاد دارم که از این هفته به شرایط خوب قبلی بر‌گردیم.

وی ادامه داد: البته هنوز با حاشیه‌ها و مشکلات دست به گریبان هستیم اما بچه‌ها واقعا می‌خواهند در این بازی پیروز شوند. به همه آنها و ما برخورده است. انگیزه خوبی وجود دارد. پتانسیل لازم را هم داریم، فقط امیدواریم یک دفعه از یک جایی یک حاشیه و مشکل جدید برای تیم ما درست نشود.

پنجعلی در ادامه درباره اینکه یکسری مسائل مثل پنالتی‌ها را می‌توان جدای از این موارد بررسی کرد، به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: این حرف درست است. شاید برای بسیاری که از نزدیک مسائل تیم را نمی‌بینند عجیب باشد که مثلا دهنوی پنالتی را زد اما ما در تمرینات طی چند روز می‌دیدیم که او از بهترین پنالتی‌زن‌ها بود. خیلی خوب می‌زد. از سوی دیگر یک نفر باید خیلی روحیه داشته باشد که در آن لحظات بیاید و بگوید اولین پنالتی را بزند که دهنوی آمد و گفت واقعا نمی‌دانیم چه بگوییم، غیر از اینکه بدشانس بودیم.


ویدیو : پنجعلی: خیلی به بازیکنان برخورده است