پلیس بازی زن جوان راز باند فساد را فاش کرد : یک زن برای پیدا کردن دزدان کیف‌قاپ، ...



یک زن برای پیدا کردن دزدان کیف‌قاپ، به جست‌وجوی جی‌پی‌اسی پرداخت تا اینکه مخفیگاه آنها را در مرکز پایتخت شناسایی کرد.

به گزارش همشهری، پلیس وقتی پا در مخفیگاه دزدان گذاشت نمی‌دانست 11زن و مرد در آنجا مركز فساد و فحشا راه انداخته‌اند.چند روز پیش زنی كه در یك شركت تجاری در پایتخت كار می‌كرد از محل كارش خارج شد تا به خانه برود. حوالی میدان هفت‌تیر بود كه 2جوان موتورسوار به سمت او رفتند و در یك لحظه كیفش را از دست او قاپیدند و فرار كردند.

زن جوان شروع كرد به فریاد زدن اما دزدان در شلوغی خیابان ناپدید شدند. در چنین شرایطی مالباخته به اداره پلیس رفت و به طرح شكایت پرداخت. او گفت: داخل كیفم 2موبایل بود كه روی یكی از آنها كه متعلق به شركت محل كارم است جی‌پی‌اس وصل است. علاوه بر این، پول، مدارك و كارت‌های عابربانكم به همراه رمزشان نیز به سرقت رفته است.

    جست‌وجو
زن جوان پس از آنكه شكایت خود را مطرح كرد، ترجیح داد كه دست‌روی‌دست نگذارد و خودش هم برای پیدا كردن سارقان كیف‌قاپ دست به‌كار شود. او از طریق جی‌پی‌اسی كه روی یكی از موبایل‌ها نصب بود و بررسی برنامه كامپیوتری موفق شد موقعیت سارقان را شناسایی كند.

این درحالی بود كه چند ساعت بعد پیامكی به دستش رسید كه نشان می‌داد 10میلیونی كه در حسابش بوده، سرقت شده است. با توجه به اینكه پول یكجا برداشت شده بود، او احتمال داد كه دزدان با كارت عابربانك او خرید كرده‌اند. این زن جست‌وجویش را ادامه داد و سرانجام توانست آدرس دقیق خانه سارقان در حوالی هفت تیر را شناسایی كند.

خودش بی‌آنكه پلیس را خبر كند راهی آنجا شد و در تحقیق از همسایه‌ها شنید كه یكی از آن خانه‌ها پاتوق افراد شرور است كه زنان و مردان مرموزی به این خانه تردد می‌كنند. او حتی چند ساعتی خانه را زیرنظر داشت تا اینكه 2سارقی كه كیفش را سرقت كرده بودند را هنگام خروج از آنجا دید. او دیگر مطمئن شده بود كه جست‌وجوهایش نتیجه داده و موقعیت دزدان را درست شناسایی كرده است. به این ترتیب راهی اداره پلیس شد تا اطلاعات خود را در اختیار كارآگاهان قرار دهد.

 دستگیری سارقان در كمتر از 48ساعت
هنوز 2روز از شكایت زن جوان نگذشته بود كه او آدرس دزدان را در اختیار پلیس قرار داد و كارآگاهان با دستور قاضی سیدمحمودمحمدی، دادیار شعبه اول دادسرای ویژه سرقت در عملیاتی غافلگیرانه وارد پاتوق سارقان شدند. 3زن و 8مرد در آنجا دستگیر شدند و كارآگاهان در بازرسی خانه، چندین كارت عابربانك، وسایل استعمال مواد‌مخدر، چند كیف زنانه و یك كلت كمری كشف كردند.

از سویی در میان مردان دستگیر شده، 2 سارقی كه كیف زن جوان را سرقت كرده بودند شناسایی شدند و شواهد نشان می‌داد كه سرقت‌های زیادی رقم زده‌‌اند. اما این پایان ماجرا نبود چراكه كارآگاهان در تحقیقات خود پی‌بردند كه آنجا یك مركز فساد و فحشا هم بوده كه متهمان پول خوبی از این راه به جیب زده بودند. یكی از زنان دستگیر شده اهل شهرستان بود و مدرك فوق‌لیسانس داشت. او كه از طریق تلگرام با سركرده باند سرقت و فحشا آشنا شده و برای كار به تهران آمده بود نقش آرایشگر باند را به‌عهده داشت.

او دخترانی كه به مركز فساد و فحشا می‌رفتند آرایش می‌كرد تا آنها را زیبا نشان دهد. 2زن دیگری كه عضو این باند بودند با سارقان باند همكاری داشتند. این دو زن با كارت عابربانك‌های مسروقه به طلافروشی‌های خیابان كریم‌خان می‌رفتند و سكه می‌خریدند.

به گزارش همشهری، سركرده باند كه مردی جوان است اقرار كرد كه مدتی قبل اسلحه كلت كمری خریده و برای محافظت از خود و اعضای باند در خانه نگه داشته بود. از سویی سارقان كیف‌قاپ به ده‌ها فقره كیف‌قاپی در محدوده مركز پایتخت اقرار كردند و تحقیق در این خصوص از سوی مأموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

 


ویدیو : پلیس بازی زن جوان راز باند فساد را فاش کرد