پلیس انگلیس از پسر ملکه درباره آزار جنسی تحقیق می‌کند :    اخباربین الملل - ...



ملکه انگلیس , تحقیق درباره ی ابوعلی بلعمی , تحقیق درباره والیبال

 

 اخباربین الملل - پلیس انگلیس از پسر ملکه درباره آزار جنسی تحقیق می‌کند

منابع پلیس بریتانیا اعلام کردند که پسر ملکه احتمالا با تحقیقات اسکاتلندیارد به خاطر ادعاهای مطرح شده از سوی ویرجینیا رابرت در خصوص آزار و اذیت جنسی روبرو خواهد شد

به گزارش تسنیم به نقل از تلگراف، منابع پلیس بریتانیا تاکید کردند که اگر ویرجینیا رابرت شکایتی رسمی را علیه شاهزاده اندرو به خاطر آزار و اذیت جنسی مطرح کند وی احتمالا با تحقیقات اسکاتلندیارد روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش علی رغم این واقعیت که همه تعقیب های کیفری به نام ملکه بریتانیا مطرح می شود ولی اعضای خاندان سلطنتی از اجرای قانون مصون نیستند. شاهزاده رویال نخستین عضو ارشد خاندان سلطنتی بریتانیا بود که در سال 2002 میلادی پس از اعتراف به داشتن یک سگ خطرناک که خارج از کنترل بوده به پرداخت 500 پوند جریمه محکوم شد.


البته دوک یورک هرگونه داشتن رابطه جنسی با ویرجینیا رابرت را رد کرده است و ویرجینیا نیز هنوز شکایت کیفری را علیه وی ارائه نکرده است.سخنگوی پلیس بریتانیا تاکید کرد که "خانم رابرت مدعی است که وی از سوی دوک یورک مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است. ما هنوز در این مرحله هیچ شکایتی را دریافت نکرده ایم. اگر شکایتی دریافت کنیم تحقیقات خود را آغاز خواهیم کرد."


وی تصریح کرد: ما بی شک به وظیفه خود در قبال تحقیق در خصوص هر اتهامی در خصوص ارتکاب یک جرم عمل خواهیم کرد فارغ از اینکه ماهیت اتهام چه باشد. دوک یورک (پسر ملکه) ادعاهای مطرح شده از سوی ویرجینیا رابرت را نادرست و توهین آمیز ارزیابی کرده ولی بعید است که به خاطر طرح این ادعاها بخواهد از وی شکایت کند.


کاخ باکینگهام نیز روز شنبه ضمن رد ادعای مربوط به آزار و اذیت جنسی ویرجینیا رابرت توسط شاهزاده اندرو تاکید کرد که تمایلی ندارد تا در این خصوص بیشتر توضیح دهد. سخنگوی کاخ باکینگهام دراین باره گفت: ارتباط جنسی و یا هرگونه ارتباط دوک یورک با ویرجینیا رابرت به شدت انکار می‌شود. اتهامات وارده کاملاً نادرست و بدون اساس است.


وکلای شاهزاده اندرو ویرجینیا رابرت را که در رابطه با این پرونده به دادگاهی در آمریکا شکایت کرده بود به صورت غیرعلنی به تلاش برای به دام انداختن ملکه انگلیس در این موضوع متهم کردند. تیم حقوقی ویرجینیا رابرت علاوه بر این درحال تهیه شکایتی مبنی بر تلاش شاهزاده اندرو برای اعمال نفوذ در این پرونده و استفاده از نفوذ خود در میان مقامات آمریکایی هستند.


ویرجینیا رابرت اعلام کرده در دوران نوجوانی به عنوان برده جنسی مورد سوء استفاده قرار گرفته و از همین رو در دادگاه از شاهزاده اندرو به عنوان یکی از افرادی که وی را مورد سوء استفاده جنسی قرار داده نام برده است. این زن که به دادگاهی در فلوریدا مراجعه کرده بود اعلام کرد یک بانکدار آمریکایی با نام جفری اپستین وی را در اختیار افراد پولدار و دوستان قدرتمندش قرار داده است.


 اخبار بین الملل -  تسنیم


ویدیو : پلیس انگلیس از پسر ملکه درباره آزار جنسی تحقیق می‌کند