پشت پرده جدایی انصاری فرد از پرسپولیس : جذب مهاجمان جدید از سوی علی دایی مهم ...


جذب مهاجمان جدید از سوی علی دایی مهم ترین دلیلی است که این روزها انصاری فرد را در آلمان نگه داشته تا سرانجام با یک تیم بوندس لیگایی قرارداد منعقد کند... قدس آنلاین:جذب مهاجمان جدید از سوی علی دایی مهم ترین دلیلی است که این روزها انصاری فرد را در آلمان نگه داشته تا سرانجام با یک تیم بوندس لیگایی قرارداد منعقد کند...

کریم انصاری فرد این روزها در آلمان به سر می برد. او در شهر بوخوم آلمان است. جایی که باعث شده خبرهایی پیرامون پیوستنش به این تیم قدیمی دهان به دهان بشود. اما مقصد بعدی انصاری فرد بوخوم نیست.

در آخرین مذاکراتی که مدیربرنامه های انصاری فرد با یک تیم بوندس لیگایی داشته این تیم برای جذب انصاری فرد در ازای مبلغ نه چندان زیادی ابراز علاقه کرده است و از آن جا که انصاری فرد نیز تمایلی به بازگشت به تیم سابقش ندارد به احتمال زیاد حاضر می شود در ازای دریافت مبلغ اندکی در فوتبال آلمان شانس های خودش را امتحان کند. اما چرا انصاری فرد برای بازگشت به فوتبال ایران و پرسپولیس از خود علاقه نشان نمی دهد؟ماجرا برمی گردد به جذب سید صالحی و چند مهاجم دیگر مثل عالیشاه. انصاری فرد گفته که در این شرایط به او بازی نخواهد و رسید و مضاف بر آن اگر دایی من را می خواست هرگز سید صالحی را جذب نمی کرد. به این ترتیب باید جدایی کریم را از پرسپولیس قطعی دانست اما مقصد کریم هنوز هم مشخص نیست.



ویدیو : پشت پرده جدایی انصاری فرد از پرسپولیس