پس از هشت سال رابطه داشتن و به دنیا آوردن سه بچه؛ آنجلینا جولی و برد پیت بالاخره ازدواج می کنند :



داشتن رابطه دوستی قبل از ازدواج , ازدواج آنجلینا جولی و برد پیت , رابطه عاشقانه آنجلینا جولی با شیخ عرب میلیونر

 

پس از هشت سال رابطه داشتن و به دنیا آوردن سه بچه؛

آنجلینا جولی و برد پیت بالاخره ازدواج می کنند

تصمیم نهایی برد پیت و آنجلینا جولی برای آغاز یک زندگی رسمی آن هم بعد از هشت سال داشتن رابطه و به دنیا آوردن سه بچه! مانند یک بمب خبری در رسانه ها جنجال ساز شد.

 

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز؛ خبر آغاز زندگی رسمی از سوی آنجلینا جولی و برد پیت، آن هم پس از هشت سال زندگی مشترک! کافی بود تا به یک بمب خبری در رسانه های غربی مبدل شده و طفلکی ها را به وجد آورد، اما تاسف بار اینکه چنین روشی در زندگی به اصطلاح ستارگان سینمایی به یک عرف متداول تبدیل شده است.

 

بی بی سی فارسی که از شنیدن این خبر حسابی شارژ شده، با اشاره به این تصمیم تاریخی و سرنوشت ساز! و بالاخره خروج این دو از وادی حیرت! نوشت: «آنجلینا جولی، 36 ساله، و برد پیت، 48 ساله، بازیگران سرشناس هالیوودی، پس از حدود هشت سال زندگی مشترک، به نامزدی هم درآمدند!»

 

این سایت خبری با اشاره به مشخص نبودن تاریخ دقیق این اتفاق میمون! ادامه داد: «سخنگوی آنها با تایید این خبر گفت که این نامزدی "قولی است برای آینده" ولی هنوز تاریخ ازدواج آنها مشخص نشده است.این زوج که از مشهورترین ستاره های هالیوودی اند، از سال 2005 با هم بوده اند.»

 

بی بی سی با اشاره به شاهکار هنری آنها پیش از ازدواج رسمی افزود: «آنها شش فرزند دارند که سه تای آنها را به فرزندخواندگی پذیرفته اند.» و البته این همان اشاره غیر مستقیمی است که بی بی سی به مطلب دارد یعنی، سه تای دیگر نیز در همین هشت سالی به دنیا آمده اند که بین آنها هیچ گونه رابطه زناشوئی رسمی نبوده است.

 

این رسانه انگلیسی در ادامه با اشاره به زندگی پر از تلاطم این دو بازیگر اضافه کرد: «جولی در فیلم های پرفروشی چون "آقا و خانم اسمیت" بازی کرده، همان فیلمی که بر سر فیلمبرداری آن با برد پیت آشنا شد، او پیش از این همسر جانی لی میلر و بیلی باب تورنتون، هر دو از بازیگران سینما، بود، برد پیت نیز پیش از این، با گوینت پالترو و جنیفر انیستون، رابطه های پرماجرایی داشت. او مدتی همسر جنیفر انیستون بود و جدایی آنها تا مدت‌ها سوژه داغ نشریات عامه پسند بود.»

 

این خبر علاوه بر بی بی سی در کانون توجه دیگر رسانه های غربی نظیر دیلی میل، ایندیپندنت و یورو نیوز نیز قرار گرفت./جام نیوز


ویدیو : پس از هشت سال رابطه داشتن و به دنیا آوردن سه بچه؛ آنجلینا جولی و برد پیت بالاخره ازدواج می کنند