پسر همجنسگرای ایرانی سر از اسرائیل درآورد : وزیر داخلی رژیم صهیونیستی با صدور ...


وزیر داخلی رژیم صهیونیستی با صدور روادید، آرزوی شاعر همجنسگرای ایرانی را برآورده کرد. باشگاه خبرنگاران جوان: وزیر داخلی رژیم صهیونیستی با صدور روادید، مجوز ورود "پیام فیلی" شاعر همجنسگرای ایرانی را به تل آویو صادر کرد.

مجوز ورود این شاعر ایرانی به سرزمینهای اشغالی همزمان با برگزاری نخستین نمایش تئاتر "سه دلیل" در تل آویو صادر شد. گفته می شود این نمایش تا حدودی مرتبط با اشعار "پیام فیلی" است.

دانلود فیلم ایرانی , فیلم ایرانی , بک لینک رایگان ایرانی

اسرائیل نشنال نیوز نوشت؛ این شاعر همجنسگرای 30 ساله پس از خروج از ایران، بیش از یک سال است در ترکیه زندگی می کند. "پیام فیلی" بارها از رژیم صهیونیستی و صهیونیستهای اشغالگر به دلیل دفاع آنها از همجنسگرایان، حمایت کرده است.

"پیام فیلی" در سال جاری میلادی، نخستین بار یک ترجمه عبری از کتاب "من سبز می شوم، میوه می دهم، انجیر" خود را منتشر کرد. کتاب وی با این جملات آغاز می شود: "من 21 سال دارم. من همجنسگرا هستم...".

فیلم جدید ایرانی , فیلم ایرانی جدید , ای پی ایرانی

"پیام فیلی" در ماه ژوئیه (4 ماه پیش) در مصاحبه با وبسایت "ان آر جی" گفت بسیار دلش می خواهد به سرزمینهای اشغالی سفر کند. پس از این گزارش، وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی در نامه ای از وزیر داخلی این رژیم خواست با صدور روادید، اجازه سفر پیام فیلی را به تل آویو صادر کند.


ویدیو : پسر همجنسگرای ایرانی سر از اسرائیل درآورد