پسر محسن چاوشی سوژه علی ضیاء شد؟! : بهنام صفوی سه شنبه شب با حضور در برنامه ...


بهنام صفوی سه شنبه شب با حضور در برنامه رادیویی «اینجا شب نیست» رو در روی علی ضیاء نشست و به سوالات او پاسخ داد. این برنامه مهمان دیگری هم داشت و او کسی نبود جز کامبیز دیرباز. این برنامه دو ساعته با اتفاقات و صحبت های مختلفی همراه بود که بخش هایی از صحبت های بهنام صفوی را می خوانید تماشا: بهنام صفوی سه شنبه شب با حضور در برنامه رادیویی «اینجا شب نیست» رو در روی علی ضیاء نشست و به سوالات او پاسخ داد. این برنامه مهمان دیگری هم داشت و او کسی نبود جز کامبیز دیرباز. این برنامه دو ساعته با اتفاقات و صحبت های مختلفی همراه بود که بخش هایی از صحبت های بهنام صفوی را می خوانید:

- حیف است که موسیقی پاپ در جشنواره موسیقی فجر در بخش جنبی برگزار می شود. استعدادهای زیادی داریم که در تمام بخش ها توانسته اند خودشان را نشان دهند و خیلی خوب اوج گرفته اند اما متاسفانه ویترینی برای ارائه کارهایشان ندارند.

- کسانی که برای تماشای کنسرت زنده به سالن ها می آیند در پی دیدن اتفاقات متفاوتند و اینکه برخی چهره ها اجراهایشان را به صورت پلی بک روی صحنه می برند، کار درستی نیست. حداقلش این است که تکنولوژی و اجرای زنده با هم تلفیق شوند تا بشود برنامه ای آبرومندانه را روی سن برد.

- ارتباط قلبی با ارکستر و گروه روی یک اجرای زنده خیلی تاثیر دارد. من هم سعی کرده ام با گروهم این ارتباط را حفظ کنم. دوست خوبی هم دارم که در کار خودش واقعا استاد است. رهبر ارکسترم مهدی فردی که جزو بهترین ها در ایران است و من افتخار می کنم که با ایشان در حال همکاری هستم.

محسن چاوشی , آلبوم جدید محسن چاوشی , دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی

- شهاب رمضان از دوستان خیلی خوب من است و به زودی هم آلبومش به نام «جشن تنهایی» روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. من در طول این یکی دو سال دو قطعه مشترک با ایشان داشته ام و شهاب هم لطف کرد و در کنسرت من روی صحنه آمد و باعث خوشحالی من شد.

- قطعه ای را که برای فیلم اخراجی ها اجرا شد، با تمام حسم ساختم و خیلی هم برای من خاطره جالبی بود. با کلیت کار که ارتباط برقرار کنی، می توانی اتفاقات خوبی را برایش رقم بزنی. من با این دید سراغ ساختن این قطعه رفتم و همین حس باعث شد خروجی کار، به دل خیلی ها بنشیند.

- تحصلات آکادمیک در موسیقی خیلی می تواند تاثیرگذار باشد و باعث می شود همه چیز پله پله پیش برود ولی چیزی که در موسیقی خیلی اهمیت دارد، وجود آن نبوغ ذاتی هنرمند است که می تواند به ادامه عمر هنری یک هنرمند و مورد توجه قرار گرفتنش کمک کند.

- فردای روزی که فرزند محسن چاوشی به دنیا آمد به محسن زنگ زدم و تولد فرزندش را تبریک گفتم. اسم فرزند ایشان زانکو به معنی «مانند کوه» است که باز هم از اینجا به محسن عزیز این اتفاق فرخنده را تبریک می گویم.

- هنر حیطه ای است که همه دوست دارند در آن فضاهای جدید را تجربه کنند. حالا اینکه بازیگرها وارد فضای موسیقی می شوند و برعکس، چیز بدی نیست. به نظرم آدم ها حق دارند در فضاهای جدید وارد شوند و تجربه های جدید داشته باشند.

حاشیه ها


- کامبیز دیرباز در بخشی از صحبت هایش در این برنامه گفت: «در سفری که به همراه سام درخشانی به شمال داشتیم قطعه «خسته شدم» را در طول مسیر گوش کردیم و در تمام طول سفر فقط در دستگاه پخش ماشین این کار در حال پخش بود و از آن لذتی فراوان بردیم.

- بهنام صفوی در این برنامه یکی از قطعاتش را به صورت زنده اجرا کرد.

- برادر کامبیز دیرباز در اواسط برنامه روی خط آمد تا شنوندگان را از خاطرات کودکی برادرش غافلگیر کند.

- شهاب رمضان هم در اواسط برنامه روی خط آمد تا مهمانان برنامه بیشتر و بیشتر شوند.

- دقایقی از این برنامه صرف بگو مگوی علی ضیاء و کامبیز دیرباز در مورد اسم فرزند محسن چاوشی شد!


ویدیو : پسر محسن چاوشی سوژه علی ضیاء شد؟!