پسر علی دایی هستم،مگر ایرادی دارد؟ : مدافع جدید راه آهن گفت:«دایی چون می داند ...


مدافع جدید راه آهن گفت:«دایی چون می داند به کسی خیانت نمی کنم و باتعصبم همیشه به هر تیمی می رود، در لیستش هستم. مدافع جدید راه آهن گفت:«دایی چون می داند به کسی خیانت نمی کنم و باتعصبم همیشه به هر تیمی می رود، در لیستش هستم.

حسین کعبی این را گفت و با اشاره به پیوستنش به راه آهن گفت:« با مس کرمان تمام کرده بودم ولی متاسفانه مسئولان این باشگاه پول رضایت نامه ام را ندادند. حتی کسی جوابم را نداد تا ببینم وضعیتم چه می شود.وقتی دیدم کسی جوابم را نمی دهد، دیگر نمی توانستم صبر کنم. حتی در دفتر هدایتی منتظر چک 250 میلیونی نژادزمانی مدیرعامل مس بودم تا بفرستد و بتوانم برای این تیم رضایتنامه بگیرم ولی خبری نشد.مرفاوی در ترکیه بود و اصلا خبر نداشت. او منتظرم بود تا به این تیم ملحق شوم. خیلی دوست داشتم به مس بروم چون از نیم فصل دوم سال قبل به مرفاوی قول داده بودم ولی این مسئولان مس بودند که وعده خود را عملی نکردند.»

کعبی در واکنش به این که می گویند کعبی پسر دایی است گفت:« نمی دانستم دایی به راه آهن می رود و یا حتی تیم می گیرد. باشگاه به من زنگ زد و صلاح دانستم به این تیم بروم. البته با رودباریان که دوست صمیمی من است، صحبت کردم و او گفت که به این تیم بروم.البته کسانی که می گویند من پسر دایی هستم به من لطف دارند. حسین کعبی آدمی نیست که به دایی خیانت کند. دایی با بازیکنان بی تعصب و بی غیرت کار نمی کند. حتما چیزی از من دیده که هرجا می رود در لیست او هستم. این بهترین لقب برای من است. چه کسی بهتر از دایی. بله من پسر دایی هستم و افتخار می کنم بازهم شاگردش هستم.»

منبع: ورزش3


ویدیو : پسر علی دایی هستم،مگر ایرادی دارد؟