پست اینستاگرامی «سید حسن» : سید حسن خمینی عکسی قدیمی در کنار امام خمینی منتشر ...


سید حسن خمینی عکسی قدیمی در کنار امام خمینی منتشر کرد و نوشت: بیمارستان قلب شهید رجایى. دوران بسترى بودن حضرت امام. ١٣٥٨. در كنار امام و آیت الله شیخ حسن صانعى. عصر ایران: سید حسن خمینی عکسی قدیمی در کنار امام خمینی منتشر کرد و نوشت: بیمارستان قلب شهید رجایى. دوران بسترى بودن حضرت امام. ١٣٥٨. در كنار امام و آیت الله شیخ حسن صانعى.

در میان یاران دوران غربت امام شاید اولین همراه ایشان را بتوان از جهاتى ممتاز دانست. آقاى صانعى كه براى نسل امروز ناشناخته است، بى تردید از زمره نزدیك ترین و همراه ترین یاران امام به حساب مى آید و بارها امام بزرگوار از تلاش هاى ایشان قبل و بعد از انقلاب تمجید كرده اند. شاید گزافه نباشد اگر بگویم كمتر كسى را مى توان آشناتر از وى به فكر و مذاق سیاسى و فرهنگ رفتارى امام یافت.

تبلیغات اینستاگرامی , بازاریابی اینستاگرامی , عکس های اینستاگرامی

آیت الله صانعى چندین بار براى من حكایت مى كرد كه در دوران غربت و تبعید امام روزها مى گذشت و من و پدرت چشممان به در منزل امام خشك مى شد مگر كسى از در به در آید ولى ترس از ساواك و حكومت ، مردمان و حتى دوستداران را مانع مى شد.

پدرم بارها به من وصیت یاران دوره غربت امام را مى كرد و هشدار مى داد كه آنهایى را فراموش نكنم كه در كوران مبارزه یاد و نام امام را بر زبان داشتند و به سبب آن تلخى ها و مصیبت ها دیدند. امید است كه چنین باشم.


ویدیو : پست اینستاگرامی «سید حسن»