پرونده خانه وحشت لندن بسته شد! : قاتل زنجیره‌ای که قربانیان خود را پس از رابطه ...


قاتل زنجیره‌ای که قربانیان خود را پس از رابطه جنسی سلاخی می‌کرد و با آنها غذا می‌پخت، به اعدام محکوم شد. پارسینه: قاتل زنجیره‌ای که قربانیان خود را پس از رابطه جنسی سلاخی می‌کرد و با آنها غذا می‌پخت، به اعدام محکوم شد.

«دنیس نیلسون» در سال 1983 در انگلیس، به اتهام قتل‌های وحشیانه زنجیره‌ای و تعرض جنسی دستگیر و محاکمه شد.

وی قربانیان خود را که همه از مردان و نوجوانان پسر بودند از میان افراد بی‌خانمان در لندن در سال‌های 1970 تا 1983 انتخاب می‌کرد و پس از رابطه غیراخلاقی با آنها، در مواردی اسیرانش را به افرادی که تمایل به برقراری رابطه با همجنس خود داشتند، اجاره می‌داد.

«دنیس» پس از رسیدن به اهداف غیراخلاقی‌اش، قربانیان را کشته و قطعه قطعه می‌کرد و بعد از پختن، وعده‌های غذایی خود و اسیرانش را تأمین می‌کرد.

این خانه وحشت که در «ماسول هیل» در شمال لندن قرار داشت، به دلیل بررسی‌های پلیس از همان زمان (1983) خارج از لیست فروش یا اجاره دادن به متقاضیان بی‌خبر از همه‌جا شده بود.

پلیس در آن زمان با تاکید بر حفظ اثاثیه و لوازم این خانه وحشت که شامل تخت و میز و ابزارهایی بود که قربانیان بر روی آن سلاخی می‌شدند از هر گونه تغییری در آن جلوگیری به عمل آورد.

«دنیس نیلسون» متهم به دست کم 15 فقره قتل عمد طی یک دوره شش ساله است. پلیس در آن زمان دنیس را در حالی دستگیر کرد که در حال پختن سرهای قربانیان خود در داخل یک ظرف بزرگ در آشپزخانه بود.

بر اساس آخرین اطلاعاتی که پس از تحقیقات پلیس در پرونده ثبت شده است، این جنایت هولناک زمانی فاش شد که صاحبان خانه‌هایی که چند کیلومتری از این خانه وحشت قرار داشتند از انسداد لوله‌های خروجی فاضلاب شکایت کرده بودند و هر بار این شکایت‌ها بیشتر و بیشتر می‌شد.

مأموران آب پس از بریدن لوله جهت رفع نقض انسداد فاضلابی، با دیدن استخوان‌های نیمه شکسته دست و پا و صورت که منجر به بسته شدن مسیر خروجی فاضلاب در این کانال‌ها شده بود،‌ وحشت‌زده شدند.

حضور پلیس با قرنطینه کردن این منطقه برای تحقیقات وسیع در آن زمان آغاز و منجر به رسیدن آنان به خانه وحشت در «ماسول هیل» لندن شد. بر اساس گزارش پلیس، دنیس نیلسون بقای اجساد را به منظور نابود کردن در دستشویی خود می‌ریخت.

نیلسون در یک محاکمه جنجالی به کشتار بی‌رحمانه دست کم 15 تن متهم و به اعدام محکوم شد. همچنین خانه وحشت چندی پیش از سوی پلیس با کمترین قیمت به فروش رسید و مخوف‌ترین پرونده جنایی دنیا بسته شد.


ویدیو : پرونده خانه وحشت لندن بسته شد!