پرونده «ام وی ام سوار خشن» وارد فاز جدید شد : پرونده «ام وی ام سوار خشن» وارد ...



پرونده «ام وی ام سوار خشن» وارد فاز جدید شد

حوادث روز - با ادعای تجاوز به عنف توسط یکی از شاکیان پرونده سیاه ام وی ام سوار خشن که به ۱۴اتهام از جمله آدم ربایی در مشهد دستگیر شده است، این پرونده در حالی وارد مرحله جدیدی شد که تاکنون ۹نفر از متهم شکایت کرده اند.

به گزارش خراسان، هنگام تحقیق و بازجویی کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی از جوان مجردی که با ۱۴عنوان اتهامی آدم ربایی، سرقت مقرون به آزار، غصب عناوین ماموران و ... دستگیر شده بود، خانمی به نام «م» به پلیس آگاهی مراجعه کرد و ضمن اعلام شکایت از جوان «ام وی ام سوار» مدعی شد که مورد تجاوز به عنف قرار گرفته است. این فرد در شکایت خود عنوان کرد او با شگرد خاصی مرا به خانه ای در بولوار شهیدصارمی کشاند و در را به رویم بست او پس از آن که به نیت پلید خود رسید، تعدادی قولنامه و سفته آورد و از من اثر انگشت گرفت و مجبورم کرد که با او ارتباط داشته باشم. گزارش خراسان حاکی است: شاکی پرونده همچنین مدعی شد که متهم او را با چاقو مجروح کرده و یک بار نیز دستش را شکسته است.

یکی دیگر از شاکیان این پرونده ادعا کرد: متهم مذکور شیشه های مغازه اش را تخریب و فروشگاه او را به طور عمدی به آتش کشیده است. اگرچه شکایت های متعددی از متهم این پرونده شده است، اما او ادعا می کند که همه آن ها را به عقد موقت خود در آورده است. اظهارات این فرد در حالی است که تاکنون چندین صیغه نامه جعلی نیز از وی کشف شده است.

متهم درباره جعل مهر پزشکی یکی از پزشکان متخصص مغز و اعصاب نیز گفت: از طریق آن مهر می خواستم متادون (داروی ترک اعتیاد) بگیرم.

بنابراین گزارش، شاکیان ام وی ام سوار خشن در حالی رو به افزایش است که برخی از آ ن ها نیز مدعی شده اند که توسط فرد دستگیر شده مورد کیف قاپی و سرقت قرار گرفته اند. برخی اداره های دولتی مانند ثبت اسناد، شرکت برق و ... نیز از شاکیان این پرونده هستند.

بنابر گزارش خراسان، ماجرای دستگیری این متهم در بهمن گذشته هنگامی در دستور کار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت که دخترجوانی موفق شده بود از چنگ متهم فرار کند. او با مراجعه به پلیس گفت: فردی با یک خودروی ام وی ام برایم ایجاد مزاحمت می کرد اما وقتی با بی محلی من مواجه شد تهدید کرد که اگر سوار خودرواش نشوم مرا با خودرو زیر می گیرد.

وی افزود: من که ترسیده بودم سوار خودرواش شدم و گریه می کردم که دست از سرم بردارد، در یک لحظه وقتی قصد فرار داشتم او با پشت دست به صورتم کوبید و گفت: اگر به در خودرو دست بزنی از همین جا تو را به بیرون پرت می کنم. او به زور گوشی تلفن همراه و ساعت مچی ام را گرفت و سپس با تهدید از من اثر انگشت گرفت که من به خاطر بدهی گوشی تلفنم را به او واگذار کرده ام. او می خواست مرا به داخل خانه اش بکشاند ولی من به او التماس می کردم که رهایم کند.

او می گفت: اگر به کسی چیزی بگویی خانواده ات را می کشم. هر وقت قصد فرار داشتم با شوکر برقی به بدنم می زد و می گفت: اسلحه دارد، البته من اسپری فلفل را دیدم اما اسلحه اش را به وضوح مشاهده نکردم.

این دختر درباره چگونگی فرارش نیز گفت: وقتی صدای زنگ تلفنش به صدا در آمد و او مشغول صحبت شد ناگهان در خودرو را باز کردم و گریختم.

این گزارش حاکی است: در پی اعلام شکایت این دختر و با توجه به اهمیت ماجرا، رسیدگی به این پرونده در شعبه ۸۰۹ مجتمع قضایی شهیدقدوسی مشهد و توسط قاضی اسماعیل شاکر آغاز شد و کارآگاهان پلیس آگاهی در یک عملیات ضربتی، متهم این پرونده را که حدود ۲۷سال سن دارد و اطراف منزلش با ۳دستگاه دوربین مداربسته کنترل می شد، دستگیر کردند.

کشف فیلم های مستهجن

بنابر این گزارش، کارآگاهان پلیس آگاهی در بازرسی از مخفیگاه این فرد، تعداد زیادی مهر اداره ها، نهادها، پزشکان مختلف، اسلحه قلابی شبیه سلاح پلیس، چاقو، شوکر برقی، لوازم جعل، چند دستگاه گوشی تلفن همراه، دستبند فلزی، تفنگ بادی و ... کشف کردند. این در حالی بود که در بررسی های بیشتر تبلت متهم که داخل آن تعداد زیادی تصاویر و فیلم های مستهجن بود نیز پیدا شد و این احتمال برای پلیس قوت گرفت که احتمالا تصاویر مذکور مربوط به دخترانی است که مورد اغفال وی واقع شده اند. تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد./خراسان

 


ویدیو : پرونده «ام وی ام سوار خشن» وارد فاز جدید شد