پرسپولیس:خوشحالی بازیکنان طبیعی بود! : رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در ...


رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در واکنش به حرکت ناشایست بازیکنان پرسپولیس پس از گلزنی گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد! محمد سالارکیا در خصوص اتفاقات شب گذشته بازی پرسپولیس و داماش و حرکت ناپسند چند بازیکن این تیم پس از زدن گل اظهار داشت: به هیچ عنوان این مسئله صحت ندارد. بازیکنان همیشه برای خوشحالی روی سروکله هم می‌پرند و یا گردن همدیگر را فشار می‌دهند.

در صحنه‌ای که همه در حال خوشحالی بودند، بازیکنی از فرط خوشحالی پریده و وقتی که درحال پائین آمدن بود دستش به قسمتی از بدن بازیکن دیگر برخورد کرده است و آقایان همین موضوع را پیراهن عثمان کرده‌اند.

وی افزود: باید قبول کنیم که همه مسلمان هستیم و این دو بازیکن نیز از بازیکنان خوب و با تجربه‌ هستند. نباید چیزی را که نمی‌دانیم تنها ۲ ساعت بعد از بازی آن را در رسانه ملی پخش کنیم.

سالارکیا ادامه داد: به هیچ عنوان این ماجرا صحت ندارد و من از تک تک هواداران می‌خواهم به این موارد توجه نکنند. از رسانه ملی هم گله دارم که چرا بدون بررسی این موضوع را بازتاب داده‌ است. آیا در نظر نمی‌گیرند که با احساسات برخی‌ها بازی می‌شود؟ این موضوع توسط رسانه ملی ترویج بی‌اخلاقی در جامعه است.

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: در صورتی که این موضوع صحت داشت صددرصد کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس با افراد خاطی برخورد جدی می‌کرد اما با توجه به بررسی‌های انجام شده این موضوع صحت نداشته اما متاسفانه آن را بزرگ می‌کنند.

سالارکیا خاطرنشان کرد:‌ در باشگاه پرسپولیس تغییر مدیریت رخ داده و طبیعی است که در این بین تنش‌هایی به وجود آید اما آنهایی که قلبشان برای پرسپولیس می‌تپد نباید به این اتفاقات توجه کنند. متاسفانه این اتفاقات زمانی می‌افتد که ما بازی را می‌بریم، فقط امیدوارم قصد و غرضی در کار نباشد.

وی در پایان در خصوص دعوت مهرداد اولادی به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت:‌ در مورد این بازیکن در چند روز آینده اظهارنظر خواهم کرد.

منبع: پرسپولیس نیوز

 




ویدیو : پرسپولیس:خوشحالی بازیکنان طبیعی بود!