پرسپولیس باید از استرس خارج شود : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه کمیته فنی ...


سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه کمیته فنی صبح امروز تشکیل شد و بررسی دلایل نتایج اخیر و راهکارهای خروج از شرایط فعلی در دستور کار قرار گرفت. ورزش سه: به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مهدی خواجه‌وند گفت: جلسه کمیته فنی صبح امروز تشکیل شد و بررسی دلایل نتایج اخیر و راهکارهای خروج از شرایط فعلی در دستور کار قرار گرفت.

مهدی خواجوند افزود: جلسه کمیته فنی پرسپولیس صبح امروز با حضور اعضای فنی هیأت مدیره و کادر فنی انجام شد که در جریان آن اقداماتی که باید در بخش‌های مختلف برای برون رفت از شرایط کنونی انجام شود، ارزیابی شد.

وی ادامه داد: در جلسه صبح امروز آقای علی اکبر طاهری، محمود خوردبین، محمدرضا زادمهر، حمید درخشان، مصطفی قنبرپور و حسین عبدی حضور پیدا کردند. دستور جلسه، بررسی شرایط تیم، علل نتایج هفته‌های اخیر و اقداماتی بود که باید انجام شود. کادر فنی درباره بازی قبلی توضیحات کاملی ارائه کرد و دلایل باخت و راهکارهای خروج از شرایط فعلی توسط حاضران در جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: جلسات کمیته فنی به صورت مداوم انجام خواهد شد و بعد از بازی‌های قبلی هم جلساتی داشتیم. از جمع بندهای این نشست آن بود که باید هر اقدامی در جهت کاهش استرس تیم باشد و از افزایش فشار روانی جلوگیری شود. کادر فنی هم برنامه‌ریزی خود را برای حل مسائل فنی تیم به اجرا خواهد گذاشت.


ویدیو : پرسپولیس باید از استرس خارج شود