پرسپولیسی‌ها اسکناس سیزده هزار تومانی چاپ کردند : اخبار ورزشی - بازی جعفرپور ...



اخبار ورزشی - بازی جعفرپور ممکن است کار دست سرخ‌ها بدهد؛
پرسپولیسی‌ها اسکناس سیزده هزار تومانی چاپ کردند

به نظر می‌رسد، انتقال بازیکنی که برای تیم دیگری بازی کرده و کارت بازی دارد به پرسپولیس آن هم پیش از نیم فصل چیزی شبیه چاپ اسکناس سیزده هزار تومانی است؛ حداقل ای‌ کاش بازیکن آزاد جذب می‌کردند!

تبعات کارت پایان خدمت جعلی حسین ماهینی همچنان دامن پرسپولیس را گرفته و با رفتن او ‌همچنان مشکل برای این تیم حل نشده است. سرخ‌ها که با از دست دادن مدافع راست ملی‌پوششان، حسابی دست و بالشان خالی شده با کمک سازمان لیگ بازیکنی را از لیگ یک جذب کرده‌اند که کارت بازی هم برای او صادر شده؛ اما هنوز در ‌اینکه آیا پیوستن او به پرسپولیس قانونی است یا خیر و یا بازی کردن او برای پرسپولیس می‌تواند دامن این تیم را بگیرد یا خیر، پرسش‌های بی‌پاسخ فراوانی است.

به گزارش «تابناک»، در حالی که فصل نقل و انتقالات لیگ بر‌تر به پایان رسیده و باشگاه پرسپولیس هم جایی برای جذب بازیکن آزاد ندارد، سازمان لیگ بر‌تر با قائل شدن شرایط ویژه‌‌ برای برخی تیم‌ها که در جریان ماجرای کارت‌های پایان خدمت جعلی، بازیکناشان را از دست داده‌اند (مانند پرسپولیس) این اجازه را به تیم‌ها داده که در میانه نیم فصل بازیکن جدید جذب کنند. به این ترتیب هم باشگاه پرسپولیس در هفته گذشته از جذب مهدی جعفرپور، بازیکن تیم شهرداری تبریز خبر داد و حتی سازمان لیگ بر‌تر، روز گذشته کارت بازی این بازیکن را هم صادر کرد؛ اما درباره حضور جعفرپور در پرسپولیس ابهامات بسیاری است.
 
نخستین و مهم‌ترین ‌اینکه چگونه بازیکنی که از سوی سازمان لیگ برای او کارت بازی در این فصل صادر شده و حتی یک بازی هم برای شهرداری تبریز انجام داده در میانه فصل ‌یکباره سر از تیم دیگری در‌می‌آورد؟
 
در این باره، مصطفی شهبازی، مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ بدون اشاره به اینکه با چه قانونی بازیکن یک تیم‌ و نه یک بازیکن آزاد، در وسط بازی‌های یک نیم فصل سر از تیم دیگری در‌می‌آورد، می‌گوید: «هیأت‌رئیسه سازمان لیگ مصوب کرد، باشگاه‌هایی که کارت معافیتشان باطل شده می‌توانند پیش از رسیدن زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل به جای بازیکنانی که به این ترتیب از دست داده‌اند بازیکن جدید بگیرند و مهدی جعفر‌پور هم به جای حسین ماهینی که کارت معافیتش باطل شد، به پرسپولیس پیوست‌» .

همان گونه که در توضیحات آقای شهبازی هم می‌خوانیم، هیچ پاسخ درخوری به این پرسش که چطور مهدی جعفرپور، بازیکن شهرداری تبریز ‌یکباره و پیش از نیم فصل بازیکن آزاد معرفی شده و سر از پرسپولیس درآورده نمی‌بینیم. مگر می‌شود همین ‌‍طور توافقی و با قانون‌های من‌درآوردی در اواسط فصل، بازیکنی را از تیمی به تیم دیگر فرستاد؟ آیا اصلا بازی کردن جعفرپور برای پرسپولیس قانونی است یا شاید پیامدهای‌ جبران ناپذیری برای این تیم داشته باشد؟

گویا انتقال جعفرپور از شهرداری به پرسپولیس بیشتر از اینکه بر ‌پایه قوانین و مقررات باشد، مبتنی بر توافقات ضمنی دو باشگاه است؛ اما آیا بازیکن در هر زمان از فصل و به صرف توافق دو باشگاه می‌تواند تیمش را عوض کند؟

پرسش مهم‌تر از انتقال جعفرپور به پرسپولیس اینجاست که آیا سازمان لیگ می‌تواند هر جای فصل که خواست آیین‌نامه نقل و انتقالات را تغییر دهد و به آن تبصره بزند؟ به نظر می‌رسد انتقال بازیکنی که برای تیم دیگری بازی کرده و کارت بازی دارد به پرسپولیس آن هم پیش از نیم فصل چیزی شبیه چاپ اسکنانس سیزده هزار تومانی است؛ ‌ای‌ کاش دست‌کم بازیکن آزاد جذب می‌کردند!

 

اسکناس 10 هزار تومانی , اسکناس ده هزار تومانی , اسکناس 100 هزار تومانی

اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو : پرسپولیسی‌ها اسکناس سیزده هزار تومانی چاپ کردند