پرسشی درباره چرایی خرید خالد شفیعی برای پرسپولیس : خالد شفیعی مدافع فصل قبل ...



عکس نوشته درباره برادر برای پروفایل , عکس نوشته های جدید درباره خدا برای پروفایل , خرید هدیه تولد برای آقایان

خالد شفیعی مدافع فصل قبل تراکتورسازی روز گذشته به باشگاه پرسپولیس رفت.

به گزارش خبرآنلاین، در غیاب برانكو ایوانكوویچ مسوولان باشگاه درصدد جذب بازیكن هستند. یكی از بازیكنانی كه احتمالاً سر از پرسپولیس دربیاورد، خالد شفیعی، مدافع تراكتورسازی است. مام در رسانه ها طرح ده خالد در لیست برانکو نبوده. اگرچه بازی های خوبی انجام داده است و یکی از بهترین های تیم بوده اما دوباره گفته ها درباره مسلمان و انصاری فصل قبل ، این بار درباره خالد مطرح می شود.

 

پیشتر شجاع خلیل زاده را انتخاب مربی کروات پرسپولیس معرفی کرده بودند اما حالا انگار خالد به قرمزها نزدیک تر است.اینکه مدام گفته می شود برانكو بی‌خبر از این ماجرا است باعث سئوال می ود که آیا این تردیدها درست است؟ پس چرا مسوولان پرسپولیس دست روی خالد شفیعی گذاشته‌اند؟ این سئوالی است که پرسش های بسیاری را به راه انداخته است. اینکه کسی منکر توانایی های فنی خالد نیست اما این بازیکن برای پرسپولیسی شدن ، هم خودش تحت فشار است و هم باشگاه سرخپوش.

 

گمانه زنی ها درباره اصرار یکی از اعضای هیات مدیره تیم که البته در تشکیلات اداره کننده ورزش کشور هم نقش مهمی دارد، تردیدها را بیشتر کرده است. پرسشی که البته هم باشگاه نایب قهرمان لیگ برتر و هم اعضای هیات مدیره تیم می توانند درباره اش به طور شفاف پاسخ دهند.


ویدیو : پرسشی درباره چرایی خرید خالد شفیعی برای پرسپولیس