پرداخت نشدن قسط 2 میلیاردی کفاشیان را به فکر اسپانسر جدید انداخت! : اخبار ورزشی ...



برنامه جدید دولت برای دارندگان سهام عدالت پرداخت سود به مشمولان , کلاهبرداری میلیاردی به بهانه پرداخت وام , حمایت اسپانسر شیوه جدید انتخاب بازیگران سینما


اخبار ورزشی - پرداخت نشدن قسط 2 میلیاردی کفاشیان را به فکر اسپانسر جدید انداخت!

پرداخت نشدن قسط دوم اسپانسر تیم ملی، فدراسیون فوتبال را در آستانه مذاکره و عقد قرارداد با اسپانسری جدید قرار داده است.

به گزارش ایسنا ، پس از آن که اسپانسر تیم ملی و فدراسیون فوتبال ایران مشخص شد، خیلی‌ها به تامین منابع مالی برای تیم ملی امیدوار شدند اما عده‌ای هم شک و شبهه‌هایی را در پابرجا ماندن این توافق وارد آوردند. در ابتدا قرار بود فدراسیون با دریافت مبلغ 2 میلیارد تومان به عنوان پیش‌قسط قراردادش با شرکت وارد کننده خودرو را امضا کند اما این شرکت به خاطر مشکلات مالی درخواست کرد تا در ازای پرداخت 1 میلیارد تومان قرارداد امضا شود و فدراسیون هم نهایتا پذیرفت.

همچنین طبق قرارداد قرار بود این شرکت مبلغ 750میلیون تومان بابت تامین هزینه‌های برگزاری همایش علم و فوتبال، فستیوال فوتبال پایه و ... بپردازد اما آنها فعلا هیچ پولی بابت این موضوع پرداخت نکرده‌اند. در حال حاضر هم با وجود تبلیغات این شرکت در کمپ تیم‌های ملی و اماکن در اختیار فدراسیون، مرحله دوم پرداختی آنها به مبلغ 2 میلیارد تومان صورت نگرفت و چک شرکت وصول نشد!

این اقدام شائبه فسخ قرارداد را از سوی فدراسیون به خاطر پایبند نبودن شرکت به تعهدات مالی‌اش بیشتر کرده و کفاشیان هم در این‌باره گفته است: "سررسید قسط بعدی اسپانسر رسیده اما آنها از ما فرصت خواسته‌اند که قسطشان را بپردازند. البته توان مالی فدراسیون هم آن قدر نیست که صبر کنیم و اگر نتوانند به تعهدات‌شان عمل کنند، شرکت دیگری جایگزین می‌شود. متقاضیان دیگری هم هستند اما واقعا چشمان ما از اسپانسرها ترسیده است."

رییس فدراسیون در حالی چنین واکنشی دارد که اکنون بیش از 15 روز از سررسید تاریخ چک فوق می‌گذرد. کفاشیان هم نهایتا اولتیماتوم یک هفته‌ای داده و تاکید کرده است اگر تا آخر این هفته قسط 2 میلیارد تومانی پرداخت نشود، قرارداد 15 میلیارد تومانی دوطرف به طور یک‌طرفه فسخ شده و فدراسیون اسپانسر دیگری را جایگزین می‌کند.
اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو : پرداخت نشدن قسط 2 میلیاردی کفاشیان را به فکر اسپانسر جدید انداخت!