پرجزئیات ترین نقاشی های دنیا +عکس : پرجزئیات ترین نقاشی های دنیا +عکس در هر ...



پرجزئیات ترین نقاشی های دنیا +عکس در هر نقاشی با توجه به مدل یکسری جزئیات وجود دارد اما یک هنرمند ژاپنی سعی می کند پر جزئیات ترین نقاشی های دنیا را بکشد که زیبایی خاصی دارند.

نقاشی های زیادی را تا به حال دیده اید که تنها یک منظره خاص را به تصویر می کشند اما محیط نقاشی ها به قدری بزرگ است که می توان یک دنیا را در آن وارد کرد و این کار تنها به استعداد نیاز دارد.

"مانابو ایکیدا" هنرمندی است که کارش را با کشیدن نقاشی های ساده از مناظر طبیعی ژاپن آغاز کرد اما پس از مدتی این نقاشی های ساده جایشان را با هنری بسیار دقیق و جزئی عوض کردند. این هنرمند به عنوان فردی شناخته می شود که پرجزئیات ترین نقاشی های دنیا را می کشد.

معروف ترین نقاشی های دنیا , ظریف ترین نقاشی دنیا , ترسناک ترین فیلم دنیا
وسیله اصلی او قلم و جوهر است ولی کارش به حدی سخت است که روزانه تنها می تواند یک قسمت 4 سانتی متری از نقاشی اش را تکمیل کند. از آنجایی که جزئیات این نقاشی ها زیاد است، دوسال، کمترین زمانیست که تا پایان یافتن یکی از آن ها لازم است.

او در هر یک از نقاشی های خود اطلاعت زیادی را وارد می کند برای مثال در یک نقاشی خود بیشتر مناطق صنعتی دنیا را آورده است یا درنمونه ای دیگر تاریخ پادشاهی ژاپن را در یک تصویر کشیده است. برای تشخیص هر قسمت نیاز به دقت بالایی است چرا که هر سانتی متر از نقاشی های او نشانی از یک دوران خاص است.

این نقاش 40 ساله در یک مصاحبه بیان کرد که خودش هم از ابتدا نمی داند نقاشی در انتهای کار چه شکلی خواهد شد بلکه تا انتهای آن می رود و سپس زیبایی های آن نمایان می شود. نقاشی های او همیشه با قیمت های نجومی و بالای 100 هزار دلار به فروش می رود.... /  yjc.ir

عجیب ترین هتل های دنیا , کردنی ترین زن دنیا , زشت ترین دختر دنیا

سخت ترین زبان دنیا , سکسی ترین زن دنیا , زشت ترین زن دنیا

خسیس ترین مردم دنیا , خوشگل ترین پسر دنیا , گران قیمت ترین ماشین دنیا

فاحشه ترین کشور دنیا , زیبا ترین زن دنیا , پرفروش ترین کتاب های دنیا

قدیمی ترین زبان دنیا , با ارزش ترین شرکت های دنیا , باکیفیت ترین عکس دنیا

عجیب ترین مکان های دنیا , گران ترین گوشی دنیا , چاق ترین زن دنیا

قوی ترین سگ دنیا , وحشی ترین سگ دنیا , غمگین ترین کشور دنیا


ویدیو : پرجزئیات ترین نقاشی های دنیا +عکس