پرافتخارترین مرد تنیس دنیا رقابت های مادرید را پیچاند/فدرر دوباره پدر، دوباره دوقلو! :



شروع دوباره , دوباره گوش کن , خطایی هنگام بارگذاری پرونده پیش آمده دوباره تلاش کنید

 

اخبار ورزشی - پرافتخارترین مرد تنیس دنیا رقابت های مادرید را پیچاند
فدرر دوباره پدر، دوباره دوقلو!

راجر فدرر به دلیل به دنیا آمدن فرزندانش تورنمنت مادرید را نیمه کاره رها کرد و نزد همسر و فرزندان تازه اش برگشت.

 راجر فدرر روز سه شنبه در صفحه فیس بوکش از هواداران مادریدی عذرخواهی کرد و دلیل ترک پایتخت اسپانیا را زایمان همسرش، میرکا، عنوان کرد:« مجبور شدم رقابت های مادرید را از دست بدهم چون همسرم میرکا زایمان داشت و می خواستم کنارش باشم. فعلا تا چند هفته دیگر در کنار خانواده ام خواهم بود که می دانم فوق العاده هیجان اگیز است ».

فدر و میرکا که پیش تر در سال 2006 صاحب فرزندان دوقلوی دخر شدند این بار هم در میان تعجب همگان باز هم ساحب دوقلویی دیگر شدند؛ البته این بار دو پسر به نام لئو و لنی.

راجر رم را از دست می دهد؟
تولد فرزندان فدرر در زمانی رخ داده که او درگیر تورنمنت های خاک رس است تا خودش را برای گرند اسلم رولان گاروس اماده کند. اما به دنیا آمدن دوقلوهای جدیدش ظاهرا برنامه های تمرینی و مسابقه ای مرد شماره یک تنیس سوییس را به هم ریخته است:« نمی خواهم به طور کامل از فضای تنیس فاصله بگیرم. برای حفظ آمادگی ام در خانه تمرین می کنم و در اولین فرصت دوباره به زمین مسابقه برمی گردم. از هوادارانم در مادرید عذرخواهی می کنم و امیدوارم سال آینده به این شهر برگردم».

این در شرایطی است که مرد شماره 4 تنیس دنیا باید هفته دیگر در تورنمنت مسترز 1000 رم شرکت کند که ظاهرا با توجه به مواردی که خودش اشاره کرده بعید است در این بازی ها هم به میدان برود. با کنار کشیدن فدرر از تورنمنت مادرید این بار ژیل سیمون فرانسوی این فرصت را پیدا کرد تا بدون بازی به مرحله بعدی این رقابت ها برود. بعد از جوکوویچ که به علت مصدومت دست این رقابت ها را از دست داد کنار کشیدن فدرر از این تورنمنت دومین شوکی بود که به مادریدی ها وارد شد.

اخبار ورزشی - فرارو

 


ویدیو : پرافتخارترین مرد تنیس دنیا رقابت های مادرید را پیچاند/فدرر دوباره پدر، دوباره دوقلو!