پخش "هوش سیاه 2" از 28 اردیبهشت+ تصاویر : پخش "هوش سیاه 2" از 28 اردیبهشت+ ...



پخش "هوش سیاه 2" از 28 اردیبهشت+ تصاویر نخستین قسمت از مجموعه تلویزیونی "هوش سیاه 2" ساخته مسعود آب پرور و محصول سیمافیلم، 28 اردیبهشت روی آنتن شبکه 3 سیما می‌رود.

تصاویر زیبا , تصاویر , تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما
به گزارش سینما خبر ؛ مسعود آب پرور با اعلام این خبر گفت: به منظور یادآوری داستان "هوش سیاه 1" ما دو تله فیلم که خلاصه‌ای از این مجموعه است، آماده کرده‌ایم که این دو تله‌فیلم پنجشنبه 26 و جمعه 27 اردیبهشت از شبکه 3 سیما پخش می‌شود و قسمت اول این این سریال شنبه 28 اردیبهشت روی آنتن شبکه می‌رود.

وی افزود: در حال حاضر بهرام آب پرور در حال تدوین همزمان کار است و تاکنون تدوین 15 قسمت از این مجموعه به پایان رسیده است کما اینکه کار در 26 قسمت طراحی شده اما در تدوین نهایی ممکن است به 30 قسمت نیز افزایش یابد.

تصاویر عاشقانه , تصاویر خنده دار , تصاویر محرم
این کارگردان تصریح کرد: آرمان موسی‌پور نیز در حال ساخت موسیقی کار است و مجید یوسفی نیز عنوان‌بندی این سریال را طراحی می‌کند. همچنان تاکید می‌کنم که سری دوم "هوش سیاه" به مراتب جذاب‌تر از قسمت اول آن است و از بینندگان سیما تقاضا می‌کنم همانگونه که "هوش سیاه 1" را حمایت کردند سری دوم این سریال را نیز دنبال کنند.

قصه "هوش سیاه 2" از زندان آغاز می‌شود و در این سری شاهد خواهیم بود که کامران بوریایی جنایتکار رایانه‌ای با بازی کیکاووس یاکیده در تکاپوی طراحی نقشه فرار از زندان و انجام باقی ماموریت‌هایش در خارج از زندان است.

کاهش حجم تصاویر , تصاویر سه بعدی , دانلود فیلم چهارشنبه 19 اردیبهشت
این مجموعه در 120 لوکیشن اصلی و 90 لوکیشن فرعی مقابل دوربین رفته است. بخشی از این لوکیشن‌ها مربوط به فضای زندان است که در مساحت 4500 متر به طور کامل ساخته شد. همچنین فصل‌های مربوط به خارج از کشور این سریال در کشور ترکیه تصویربرداری شد.

حسین یاری، کیکاووس یاکیده، کیهان ملکی، حمید ابراهیمی، امیر دلاوری، سپهر گودرزی، پرویز سیرتی، میثاق جمشیدی، حسین سحرخیز، سعید دولتی، حسن خوانساری، کاظم هژیرآزاد و اتابک نادری دیگر نقش‌های اصلی پروژه را برعهده داشته‌اند.

اردیبهشت , تصاویر شیشه ای اسم شما , لینک دار کردن تصاویر در تلگرام
دستیار کارگردان این مجموعه خسرو نصیری خواه، مدیر تصویربرداری حسن کریمی، صدابردار اصغر آبگون، طراح صحنه و لباس حسین مجد، دستیار صحنه علی اسماعیلی، طراح گریم نوید فرح مرزی، منشی صحنه شیدا باسمه چی، مدیر تدارکات علی رضایی و مدیر تولید عبدالله شهباززاده است.
این مجموعه در گروه علمی فرهنگی مرکز سیمافیلم تولید می‌شود ...... /   cinemakhabar.ir


ویدیو : پخش "هوش سیاه 2" از 28 اردیبهشت+ تصاویر