پایگاه ویژه داعش برای آموزش کودکان ایزدی : گروه تروریستی تکفیری «داعش» برای ...



آموزش نقاشی برای کودکان , آموزش زبان انگلیسی برای کودکان , آموزش تصویری نماز برای کودکان

گروه تروریستی تکفیری «داعش» برای آموزش کودکان ایزدی پایگاه‌های ویژه‌ای در مناطق تحت تصرف خود در عراق و سوریه دایر کرده است.

یک مقام مسئول در منطقه کردستان افشا کرد که گروه تروریستی تکفیری «داعش» پایگاه‌های نظامی ویژه‌ای را برای آموزش کودکان خانواده‌های «ایزدی» که در اسارت دارد، احداث کرده است.

این مقام مسئول کُرد با بیان اینکه یکی از این پایگاه‌های نظامی آموزشی در شهر «رقه» در سوریه احداث شده است، خاطر نشان کرد: داعش در این پایگاه‌ها علاوه بر آموزش‌های نظامی به این کودکان که سن‌شان از 5 سال شروع می‌شود، اقدام به شستشوی مغزی آنها نیز می‌کند تا از آنها در صفوف خود استفاده کند.

آمارهای موجود نشان می‌دهد، طی حمله آگوست گذشته داعش به استان نینوا بیش از 4500 ایزدی که در مناطق غربی استان نینوا سکونت داشتند، را پس از تصرف مناطق‌شان در «سنجار» به اسارت گرفته است.

این منبع آگاه کُرد تصریح کرد: اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد، در پایگاه نظامی که داعش در رقه برای این کودکان دایر کرده است، بیش از 100 کودک ایزدی آموزش داده می‌شوند.

منبع مذکور افزود: در گفت‌وگو با 4 خانواده‌ای که موفق شدیم، آنها را از اسارت داعش نجات دهیم، آنها درباره برنامه‌های داعش در این اردوگاه‌ها توضیح دادند که این گروه تکفیری کودکان را در این اردوگاه‌ها 4 ساعت مورد آموزش قرار می‌دهد.

این خانواده‌های ایزدی درباره برنامه آموزشی داعش در این پایگاه‌ها گفتند: 2 ساعت مختص آموزش‌های نظری و تئوریک است که آموزه‌های اعتقادی و باورهای داعش را شامل می‌شود و 2 ساعت دیگر به آموزش‌های نظامی و تمرین‌های جسمانی و آموزش ذبح گروگان‌ها اختصاص دارد.

این منبع آگاه کُرد ضمن دادن هشدار نسبت به این کودکان که مورد شستشوی مغزی داعش قرار می‌گیرند و خطری که در آینده برای جوامع بشری دارند، گفت: برخی از طرف‌های بین‌المللی از مکان این پایگاه‌های داعش و اقداماتی که در آنها صورت می‌گیرد، کاملا مطلع هستند، اما اقدامی برای نجات این کودکان و جامعه بشری انجام نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه این اقدام داعش پس از کشتار صدها ایزدی و به اسارت گرفتن هزاران نفر دیگر و فروش صدها زن ایزدی به عنوان برده و تجاوز به صدها زن دیگر این طایفه فاجعه بشری شمرده می‌شود، از تلاش حکومت منطقه کردستان عراق برای باز پس گیری و بازگرداندن هزار زن ایزدی که در اسپانیا به عنوان برده فروخته شدند، خبر داد.

اخبار بین الملل - فارس


ویدیو : پایگاه ویژه داعش برای آموزش کودکان ایزدی