پایان 12 سال زندگی زیر زمینی قاتل فراری :   پایان 12 سال زندگی زیر زمینی قاتل ...



پایان زندگی مشترک زوج بازیگر , قاتل فراری , پایان تلخ زندگی دو جوینده کار در تهران

 

پایان 12 سال زندگی زیر زمینی قاتل فراری

مرد جنایتکاری که دائی خود را در جریان یک درگیری به قتل رسانده بود پس از 12 سال فرار در تعطیلات نوروز به دام افتاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تیر ماه سال 78 ماموران پلیس آگاهی شهرستان کاشان از درگیری مرگبار دائی و خواهرزاده ای در یکی از محلات این شهر باخبر شدند. ماموران پس از حضور در محل با پیکر بی جان مرد 56 ساله روبرو شددند که با ضربه کارد از پا درآمده بود.

در ادامه تحقیقات مشخص شد ضارب خواهرزاده 28 ساله مقتول به نام عزیز است که پس از قتل از محل متواری شده است.

 

در ادامه جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری را آغاز کردند. تجسس ها نشان داد مرد جنایتکار از استان اصفهان گریخته و هیچ ردی از او در دست نیست.در طول این مدت ماموران ردپای عزیز را در چند استان کشور بدست آورده اما او قبل از حضور کارآگاهان مخفیگاهش را ترک می کرد.

سرانجام پس از گذشت 12 سال ازجنایت تحقیقات پلیس به نتیجه رسید ومخفیگاه متهم فراری در اصفهان شناسائی شد.کارآگاهان در جریان تجسس ها دریافتند، عزیز با تغییر چهره و هویت خود در تعطیلات نوروز به اصفهان بازگشته است.

 

با کشف این سرنخ ماموران متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر کرده و به اداره آگاهی منتقل کردند. متهم در ابتدا سعی داشت خود را بی گناه نشان دهد و مدعی بود که ماموران او را به اشتباه دستگیر کرده اند اما وقتی با دلایل کارآگاهان روبرو شد لب به اعتراف گشود.

سرهنگ حسین حسین زاده – رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: متهم در بازجوئی ها اعتراف کرد که به خاطر اختلافاتی که با دائی خود داشته او را با ضربه کارد به قتل رسانده و در این مدت در استان های مختلف فراری بود.

 

وی افزود: متهم تصور می کرد در طول تعطیلات نوروز کارآگاهان پیگیری پرونده ها را متوقف می کنند به همین خاطر با خیالی راحت به اصفهان بازگشته بود که از سوی ماموران دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد./باشگاه خبرنگاران


ویدیو : پایان 12 سال زندگی زیر زمینی قاتل فراری