پایان لرزش‌های فیلم :   یكی از مشكلات ضبط فیلم‌های ویدئویی توسط تلفن‌های همراه، ...



 

فیلم سینمایی پایان خدمت , فیلم سوت پایان , وب‌سایت آی سینما با پایان یافتن بازی سیروس گرجستانی در فیلم نهنگ عنبر؛سلکشن رویا

یكی از مشكلات ضبط فیلم‌های ویدئویی توسط تلفن‌های همراه، دوربین‌های فیلمبرداری، دوربین‌های دیجیتال و... ایجاد لرزش در آنهاست.

 این لرزش‌ها كه ناشی از لرزش دست، حركت سریع به اطراف و حتی چرخش سریع دوربین است موجب می‌شود هنگام مشاهده فیلم‌های ضبط شده نه تنها از آنها لذت نبرید بلكه در مواردی چشمانتان بسرعت خسته شده و سردرد هم بگیرید! اگر شما هم با این‌مشكل دست و پنجه نرم می‌كنید و به‌دنبال راه حلی آسان برای رفع آن هستید، استفاده از نرم‌افزار معروف Windows Movie Maker را به شما پیشنهاد می‌كنیم.

نسخه جدید این نرم‌افزار با قابلیت اجرا در ویندوزهای 7 و 8 به شما این امكان را می‌دهد تا به‌طور خودكار و بدون نیاز به نرم‌افزارهای پیچیده میكس و مونتاژ فیلم، لرزش موجود در فیلم‌های ضبط شده را بگیرید و تا حدامكان آنها را ثابت كنید. برای استفاده از این نرم‌افزار باید به روش زیر عمل كنید:

1ـ ابتدا نسخه‌ای از این نرم‌افزار را روی سیستم‌عامل خود نصب كنید. توجه داشته باشید این نرم‌افزار در مجموعه Windows Essentials 2012 ارائه شده است و می‌توانید نسخه كامل آن را با حجمی در حدود 135 مگابایت از لینك زیر دانلود كنید:

http:‌/‌‌/‌g. live. com‌/‌1rewlive5-all‌/‌en‌/‌wlsetup-all. exe

2- پس از دانلود و نصب نرم‌افزار روی ویندوز 7 یا 8، باید آن را اجرا كرده و فایل ویدئویی موردنظرتان را در آن فراخوانی كنید.

3ـ بخش شامل لرزش از ویدئوی خود را انتخاب كنید.

4ـ وقتی ویدئوی شما انتخاب شود، ابزار Videos Tools در ریبون بالای نرم‌افزار فعال می‌شود. با انتخاب گزینه Edit از ریبون به‌نمایش درآمده مراحل را ادامه دهید.

5ـ روی گزینهVideo stabilization كلیك كرده و یكی از گزینه‌های موجود برای رفع لرزش در ویدئوی خود را انتخاب كنید. (لرزش‌گیری، لرزش‌گیری و اصلاح تكان‌‌های دست در حد كم، لرزش‌گیری و اصلاح تكان‌های شدید)

6ـ منتظر بمانید تا عملیات لرزش‌گیری به اتمام برسد.

7ـ از تماشای ویدئوی خود بدون لرزش‌های زیاد و تكان‌های دست لذت ببرید.

منبع:jamejamonline.ir


ویدیو : پایان لرزش‌های فیلم