پایان سیاه دوستی خیابانی دختر جوان :  اخبار حوادث  - متهم اصلی، قربانی خود ...



 اخبار حوادث  - متهم اصلی، قربانی خود را 2 روز در خانه زندانی کرده بود
پایان سیاه دوستی خیابانی دختر جوان

پرونده شش پسر جوان که دختری را در خانه زندانی کرده و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

رییس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قدس در این باره به جام جم گفت: چندی پیش مردی همراه دختر جوانش با حضور در پلیس آگاهی این شهر ادعا کرد فرزندش در دام شیطانی شش شرور قرار گرفته و آنها او را مورد آزار و اذیت قرار داده اند. پس از این شکایت با تشکیل پرونده قضایی، دختر جوان به دادسرا احضار شد تا از وی تحقیق شود.

بازپرس محسن پورساداتی افزود: با تحقیق از شاکی معلوم شد او با پسر جوانی دوست شده و روز حادثه پسر جوان با اطلاع از این که شاکی قصد خرید گوشی تلفن همراه دارد او را فریب داده و به بهانه این که می تواند گوشی را از مغازه دوستش بخرد، دختر جوان را سوار خودرویش می کند. پسر شرور در میانه راه تغییر مسیر داده و با چاقویی که همراه داشته قربانی را تهدید کرده و به خانه ای منتقل می کند.

وی ادامه داد: متهم اصلی دو روز قربانی را در خانه زندانی کرده و همراه پنج نفر از دوستانش دختر جوان را مورد آزار و اذیت قرار دادند. متهمان برای تهدید دختر از صحنه آزار و اذیت فیلم گرفته و او را در حوالی خانه شان رها می کنند. از سوی دیگر خانواده دختر نیز همزمان با ناپدید شدن وی شکایتی را مطرح کرده بودند.

رییس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قدس خاطرنشان کرد: تحقیقات گسترده ای برای یافتن متهمان فراری آغاز و پس از چند روز سرکرده باند دستگیر شد. با انتقال وی به پلیس آگاهی او بازجویی شد و اعتراف کرد با دختر جوان دوست شده و پس از فریب قربانی نقشه ربودن او را طراحی کرده است. با اعتراف متهم، پنج همدست وی یکی پس از دیگری دستگیر شدند.

پورساداتی افزود: در تحقیقات از اعضای این باند، مشخص شد شاکی مدعی شده دختر جوان از خانه فرار کرده و موضوع آدم ربایی را به آنها نگفته بود که این ادعا باید بررسی شود. با اعتراف متهمان، برای آنها قرار قانونی صادر شد و همگی روانه زندان شدند.

چند روز پیش آخرین دفاع از اعضای این باند نیز گرفته شد و پرونده آنها درخصوص اتهام آزار و اذیت بزودی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال خواهد شد تا متهمان محاکمه شوند.

پورساداتی باهشدار به خانواده ها از آنها خواست رفت و آمد فرزندان خود را کنترل کنند تا آنها در دام افراد سودجو گرفتار نشوند و جان، حیثیت و مالشان به خطر نیفتد و آینده شان به تباهی نرود. زنان و دختران جوان باید آگاه باشند از برقراری دوستی های خیابانی خودداری کنند و اگر گرفتار چنین حوادث تلخی شدند با حضور در مراکز پلیس و مراجع قضایی از متهمان شکایت کنند تا قاطعانه با افرادی که به هنجارشکنی دست می زنند برخورد شود.
 
اخبار حوادث  -  جام جم


ویدیو : پایان سیاه دوستی خیابانی دختر جوان