پاف و داف در فیس بوک منهدم شد : رئیس پلیس فتا از انهدام شبکه پاف و داف با 27 ...


رئیس پلیس فتا از انهدام شبکه پاف و داف با 27 هزار عضو در فیس بوک خبر داد و گفت: اعضای این شبکه ترویج دهنده فحشاء و فساد در فیس بوک بودند. مهر: رئیس پلیس فتا از انهدام شبکه پاف و داف با 27 هزار عضو در فیس بوک خبر داد و گفت: اعضای این شبکه ترویج دهنده فحشاء و فساد در فیس بوک بودند.

 سردار سیدکمال هادیانفر صبح دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: مأموران پلیس فتا موفق شدند شبکه اجتماعی پاف و داف با 27 هزار عضو را که ترویج دهنده فحشاء و فساد در فیس بوک بود شناسایی کنند.

این شبکه که در طول فعالیتش توانسته بود 27 هزار نفر را جذب کند با تلاش بی وقفه پلیس منهدم شد و چهار سرکرده آن از جمله دو مرد و دو زن با کار شبانه روزی شناسایی و دستگیر شدند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی باند فروش توکن های ماهواره تأکید کرد: چندی پیش باندی 14 نفره و سازمان یافته اقدام به تبلیغ فروش توکن های ماهواره با قیمت 90 هزار تومان برای دریافت شبکه های ماهواره ای بدون نیاز به دیش و ریسیور می کرد.

 این افراد برای جلب اعتماد مشتریان خود شماره تلفن همراه ثابتی را معرفی کرده بودند اما وقتی پس از ارسال پول، فلشی برای آنها ارسال نمی شد و مالباختگان موضوع را پیگیری می کردند، کلاهبرداران مدعی می شدند که بسته را از طریق پست ارسال کرده اند اما آنها خانه نبودند و برای دریافت مجدد باید 15 هزار تومان پرداخت کنند.

رئیس پلیس فتا تأکید کرد: پس از دستگیری اعضای این باند ماموران موفق شدند سرشبکه این باند را که در هتلی گرانقیمت در تهران حضور داشت شناسایی کنند.

سرشبکه با راه اندازی فشینگ های تقلبی بار دیگر اقدام به کلاهبرداری کرده بود که از سوی پلیس دستگیر شد

 اعضای این باند تاکنون به 200 میلیون تومان کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرده اند.


ویدیو : پاف و داف در فیس بوک منهدم شد