پاسخ پرسپولیس به شکایت ژوزه : معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس معتقد است که مانوئل ...


معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس معتقد است که مانوئل ژوزه از شکایتش از پرسپولیس طرفی نخواهد بست. معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس معتقد است که مانوئل ژوزه از شکایتش از پرسپولیس طرفی نخواهد بست.

مصطفی شکری با تایید شکایت مانوئل ژوزه از پرسپولیس این اتفاق را کاملا قابل پیش‌بینی دانست و گفت: متعاقب شکایت باشگاه از ژوزه، این مربی از طریق یک دفتر وکالت شکایتی را به باشگاه واصل کرده است که در آن همان ادعاهای سابق خود مبنی بر اینکه باشگاه تعهدات مالی خود را انجام نداده و از ادامه کار او ممانعت کرده را مطرح کرده است.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس بر مبنای شکایتی که از ژوزه داشت و همچنین بر اساس مبانی حقوقی که ارائه خواهد داد، شکایت مانوئل ژوزه را رد خواهد کرد و برای دریافت خسارت از این مربی به دلیل قصور وی از انجام وظایف اقدام خواهد کرد.

شکری همچنین در توضیح تفاوت پرونده ژوزه و وینگادا گفت: مسئله وینگادا در حال مدیریت شدن است و پولش پرداخت می‌شود وظیفه ما جلوگیری از صدمه دیدن باشگاه از جنبه‌های مختلف است که بخشی از این مسئله، تعهدات مالی است که باید در مقطع لازم انجام می‌شد. البته این حرف را در رابطه با پرونده وینگادا زدم .

وی ادامه داد: باشگاه در قبال مانوئل ژوزه چاره‌ای نداشت جز اینکه با وی قطع رابطه کند چون این مربی از وضعیت باشگاه سوء استفاده می‌کرد و می‌خواست کل پولش را بگیرد تا برود. باشگاه هم به همین دلیل از او شکایت کرد و مسئله تا اینجای کار خوب پیش رفته است و امیدوارم که از این پرونده روسفید خارج شویم.


ویدیو : پاسخ پرسپولیس به شکایت ژوزه