پاسخ ستاد روحانی به کیهان : رئیس ستاد انتخاباتی آقای دکتر حسن روحانی در واکنش ...


رئیس ستاد انتخاباتی آقای دکتر حسن روحانی در واکنش به خبر ویژه کیهان 8/3/92 با عنوان «از کدام افتخار سخن می‌گوئید؟!» جوابیه‌ای فرستاده‌اند که فقط بخشی از آن به خبر ویژه کیهان مربوط است و بخش‌های دیگر، اگرچه شامل موضوعاتی است که کیهان انگیزه فراوانی برای بحث درباره آن دارد ولی در شرایط کنونی از پرداختن به آن، اجتناب می‌کند. روزنامه کیهان: رئیس ستاد انتخاباتی آقای دکتر حسن روحانی در واکنش به خبر ویژه کیهان 8/3/92 با عنوان «از کدام افتخار سخن می‌گوئید؟!» جوابیه‌ای فرستاده‌اند که فقط بخشی از آن به خبر ویژه کیهان مربوط است و بخش‌های دیگر، اگرچه شامل موضوعاتی است که کیهان انگیزه فراوانی برای بحث درباره آن دارد ولی در شرایط کنونی از پرداختن به آن، اجتناب می‌کند.

مسئول ستاد آقای روحانی در جوابیه خود آورده است؛

«تاریخچه‌ای که برخی آقایان از مذاکرات هسته‌ای ایران نقل می‌کنند بسیار ناقص، مخدوش و حتی گمراه‌کننده است. آنها زمانی که به دوران تصدی دکتر حسن روحانی می‌پردازند از قطعنامه‌های شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نام می‌برند ولی فراموش می‌کنند به قطعنامه‌های تحریمی شورای امنیت بپردازند که از زمان حاکمیت دولت نهم و تغییر در مدیریت و رویکرد هسته‌ای به طور سریالی و نردبانی علیه کشور صادر گردیده است.

آقایان همراه با کارشناسان جدید خود با اتخاذ سیاست‌های به اصطلاح تهاجمی و با رویکردهای غیرمتعارف و نابخردانه در صحنه بین‌المللی مسبب وضعیتی شدند که پرونده هسته‌ای ایران به ناحق به شورای امنیت ارجاع شود و مردم بیگناه کشور در معرض شدیدترین تحریم‌های بین‌المللی و نیز یکجانبه قرار گیرند. این کارشناسان و دولتمردان جدید گفتند شورای امنیت بلوف است و هیچگاه برنامه هسته‌ای ما را به شورای امنیت ارجاع نخواهند داد، وقتی که به شورای امنیت ارجاع شد گفتند قطعنامه‌ای علیه ایران صادر نخواهد شد و وقتی قطعنامه‌ها پی درپی صادر و تحریم‌ها اعمال شد گفتند قطعنامه‌‌ها کاغذ پاره‌ای بیش نیستند.

 شاید این نوانقلابیون نمی‌دانستند که با کشاندن پرونده هسته‌ای ایران به شورای امنیت عملا به آرزوی دیرینه نومحافظه‌کاران آمریکایی جامه عمل پوشاندند. اصلا چرا این افراد انقلابیون نمی‌گویند در زمان تصدی چه کسی قطعنامه‌های تحریمی علیه ایران صادر شده است؟ و یا این که راه برون‌رفت از شورای امنیت و تحریم‌های مخرب آن چگونه و کجاست؟»


ویدیو : پاسخ ستاد روحانی به کیهان