پاسخ دفتر مشایی: کذب است، شکایت می کنیم :   پاسخ دفتر مشایی به مصاحبه "انتخاب" ...



چگونه به پلیس فتا شکایت کنیم , پاسخ آپارات به شکایت صدا و سیما , پرسش و پاسخ دینی حکمت طریف

 

پاسخ دفتر مشایی به مصاحبه "انتخاب" با روزنامه نگار جنجالی آمریکا: کذب است، شکایت می کنیم

پس از انتشار گفت و گوی "انتخاب" با دیوید ایگنیشس و اظهارنظر وی در مورد "علت عدم دیدار آمریکایی با مشایی"، مركز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری اطلاعیه ای در این زمینه منتشر کرد.

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پس از انتشار گفت و گوی "انتخاب" با دیوید ایگنیشس و اظهارنظر وی  در مورد "علت عدم دیدار آمریکایی با مشایی"، مركز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری اطلاعیه ای در این زمینه منتشر کرد.

از آنجا که خبر مذکور در ستون اخبار ویژه منعکس شده، "انتخاب" وظیفه ی اخلاقی خود می داند تا متن کامل این اطلاعیه را در همین ستون منتشر کند.

 

در این اطلاعیه آمده است:

مركز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری خبر درخواست ملاقات اسفندیار رحیم‌مشایی از برخی مقامهای آمریكایی را قویاً تكذیب كرد.

مركز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری در این باره افزود : بدیهی است رسانه‌هایی كه با اهداف سیاسی و با هدف تشویش اذهان عمومی به چنین خبرسازی‌های دروغین می‌‌پردازند نتیجه‌ای جز خدشه‌دار كرن اعتبار رسانه‌ای خود نخواهند گرفت.

این مركز با تذكر چندین ‌باره این نكته كه رویه ناصواب برخی رسانه‌ها در انتشار اخبار كذب و تنش‌زا در حال تبدیل شدن به قاعده است، اهالی رسانه و سیاست را به رعایت اخلاق اسلامی و اصول حرفه‌ای فعالیت‌های رسانه‌ای و سیاسی توصیه كرد.

 

همچنین این مركز، موكداً از مراجع قضایی می‌خواهد تا به وظایف قانونی خود در قبال اینگونه دروغ‌پراكنی‌ها كه با اهداف سیاسی انجام می‌شود، عمل‌كند.

مركز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات ریاست جمهوری بار دیگر با تكذیب این خبر اعلام می‌دارد كه حق پیگیری‌های حقوقی و قضایی را در این خصوص برای خود محفوظ می‌داند./انتخاب


ویدیو : پاسخ دفتر مشایی: کذب است، شکایت می کنیم