... وی‌چت اگر نیست نیسان آبی هست هنوز :   اخبار اجتماعی - طنز... وی‌چت اگر ...



ونگر رمزی هنوز آماده بازی کردن نیست , نیسان جوک , نیسان

 

اخبار اجتماعی - طنز
... وی‌چت اگر نیست نیسان آبی هست هنوز

جهان سوم جایی ا‌ست كه تلویزیون بی‌وقفه تو را به بچه‌دار شدن ترغیب می‌كند اما سه روز بعد وی‌چت را به‌ واسطه ضدتبلیغات همان صدا و سیما فیلتر می‌كنند كه مبادا به كسی بگویی دوستت دارم. البته این اصلا بهانه خوبی نیست كه بگویید چون نمی‌توانستید با كسی آشنا شوید و ازدواج كنید، بچه‌دار نشدید. اینها همه‌اش بهانه است. آدم اگر فعل خواستن را صرف كند، از طریق گرده‌افشانی هم می‌تواند بچه‌دار شود اما به شرط آنكه نشان بدهد واقعا از گرده‌افشانی متنفر است و از روی اجبار تن به آن می‌دهد، چرا كه اگر دوستان ما پی ببرند گروهی از این كار لذت می‌برند، آن را هم فیلتر می‌كنند و آن موقع است كه برای بچه‌دار شدن هم باید از فیلترشكن استفاده كنیم.

با این تفاسیر برای آشنایی دختر و پسر چند راه بیشتر نمی‌ماند. در این مطلب با سه روش منحصربه‌فرد آشنایی خانواده‌ها آشنا می‌شویم:


آشنایی از طریق نوشته‌های پشت نیسان
هر خانواده ایرانی یك نیسان آبی می‌خرد و پشت آن عكسی از داماد، به همراه مشخصات و مهارت‌های فردی او می‌نویسد. پشت نیسان، به‌نوعی نقش پروفایل داماد را در این روش ایفا می‌كند، منتها تعویض عكس و ویرایش مشخصات كاربری به راحتی وی‌چت و فیس‌بوك نیست. اگر خانواده‌ای دو پسر مجرد دارد، استفاده از پشت خاور می‌تواند كارآمدتر باشد.


دیالوگ مرتبط
مالك ماشین در استاتوسی پشت نیسان نوشته: ... وی‌چت اگر نیست، نیسان هست هنوز


دختر یك دل نه صد دل عاشق می‌شود و می‌گوید: وای چه رمانتیك! مامان همین خوبه دیگه... تازه شاعر هم هست.


مادر: هزار بار بهت نگفتم به این نوشته‌های پشت نیسان اعتماد نكن؟ نشنیدی تلویزیون می‌گفت توی اروپا هزاران نفر به‌خاطر اینكه فریب نوشته‌های پشت نیسان آبی رو خوردن، ایدز گرفتن، بعد بلافاصله غرق شدن؟ بمیری من راحت بشم از دستت ایشاا...، آقا توام برو پشت یه خاوری، كامیونی، چیزی.... چیه دو ساعته دنبال این لگن راه افتادی؟


پدر با هزار بدبختی سبقت می‌گیرد. پشت نیسان بعدی نوشته شده: «حالا كی از پشت لباستو می‌بنده؟!» مادر و پدر از خجالت سرخ می‌شوند، دختر ریز می‌خندد.


آشنایی از طریق ارسال امواج پارازیت
با توجه به اینكه هنوز در این مملكت روستاهایی هستند كه برق ندارند اما بلااستثنا پارازیت دارند، بهترین روش برای آشنایی، ارسال مهر و محبت كنترل شده از طریق امواج پارازیت است. دریافت‌كننده به محض رویت امواج، زن عقدی ارسال‌كننده محسوب می‌شود و حق طلاق هم طبق قانون با مخابرات خواهد بود.


دیالوگ مرتبط
دختر با خوشحالی وارد خانه می‌شود و فریاد می‌زند: مامان بیا، مامان بیا... خواستگارم دكتره.
مادر: از كجا فهمیدی ذلیل‌مرده؟
دختر: آخه اصلا معلوم نیست چی نوشته!


آشنایی از طریق ارسال پیامك به برنامه نود
دختر و پسر در طول پخش برنامه نود در نظرسنجی شركت می‌كنند و عادل فردوسی‌پور با بررسی افرادی كه به یك گزینه خاص رای داده‌اند، دختر و پسرهای همفكر را در یك سبد قرار می‌دهد. سپس هوشنگ نصیرزاده عروس و دامادها را به قید قرعه انتخاب و پس از رفع ایرادات مدنظر فیفا، آنها را به عقد یكدیگر درمی‌آورد.


دیالوگ مرتبط
هوشنگ نصیرزاده: شماره صد و بیست و دوهزار و نهصد و نود، و شماره سه هزار و هفتصد و بیست و سه


عادل فردوسی‌پور: اوه اوه، به قول شاعر: کبوتر با کبوتر، باز با باز، کند هم جنس با هم جنس پرواز... نمی‌شه یه فرصت دیگه بهشون داد آقای نصیرزاده؟


هوشنگ نصیرزاده: وا... دست ما نیست، فیفا اگر بفهمه دوبار قرعه‌كشی شده ممكنه این زوج رو با محرومیت‌هایی مواجه كنه.


عادل فردوسی‌پور پوزخندی می‌زند و به طعنه می‌گوید: البته فیفا باید درنظر داشته باشه این بنده‌های خدا همینجوری هم توی محرومیت هستن... به هر حال مبارك باشه... بریم سراغ آیتم نود تا نود.
اخبار اجتماعی - قانون


ویدیو : ... وی‌چت اگر نیست نیسان آبی هست هنوز