ویژگی های آپدیت جدید واتس اپ : واتس اپ، یکی از پرجمعیت ترین اپلیکیشن های پیام ...


واتس اپ، یکی از پرجمعیت ترین اپلیکیشن های پیام رسان دنیا، در آخرین بروزرسانی اش به قابلیت هایی بسیار کاربردی مجهز شده وب‌سایت دیجیاتو - امین بیگ‌زاده: واتس اپ، یکی از پرجمعیت ترین اپلیکیشن های پیام رسان دنیا، در آخرین بروزرسانی اش به قابلیت هایی بسیار کاربردی مجهز شده. نسخه 2.12.367 واتس اپ به شما امکان ستاره گذاری پیام ها را می دهد، تا بتوانید برای یافتن مجدد آنها کار آسانی داشته باشید.

آپدیت جدید تلگرام , آپدیت جدید کلش , آپدیت جدید ویندوز 10

تمام کاری که باید برای ستاره دار شدن پیام ها انجام دهید، نگه داشتن انگشتتان روی متن مورد نظر است. با این کار می توانید هنگام جستجو در پنجره چت راحت تر پیدایش کنید. ضمن این که کلیه پیام های ستاره دار را می توانید با مراجعه به قسمت Starred Messages در منوی واتس اپ مشاهده نمایید.

قابلیت دیگر، ارسال و دریافت لینک با پیش نمایشی غنی است. بدین معنی که هر لینکی که در واتس اپ رد و بدل می کنید، به غیر از آدرس اینترنتی شامل تصویری کوچک یا متنی کوتاه در مورد محتوای آن لینک نیز هست. البته امکان ارسال لینک بدون داشتن پیش نمایش هم برایتان مهیا شده.

پشتیبانی از Direct Share که در اندروید مارشملو معرفی شد هم از مهم ترین امکانات نسخه جدید محسوب می شود. با این قابلیت می توانید محتوای واتس اپ را بین اهداف مخصوصی به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال، در گذشته برای اشتراک لینک با دوستان مجبور بودید که روی دکمه Share کلیک کرده و سپس با یافتن مخاطب از فهرست مخاطبین، آن را برایش ارسال کنید.

اما با Direct Share قادرید از همان منوی اشتراک گذاری مخاطب مورد نظر را برگزینید.


ویدیو : ویژگی های آپدیت جدید واتس اپ