ویژگی خرید آپارتمان‌های کوچک/ نرخ برخی از واحدهای کمتر از 40 متر : اخبار اقتصادی ...



خرید آپارتمان , طراحی آپارتمان کوچک , خرید آپارتمان در منطقه 22


اخبار اقتصادی - ویژگی خرید آپارتمان‌های کوچک/ نرخ برخی از واحدهای کمتر از 40 متر

واحد دیگری در خیابان نواب - صفدری هم با متراژ 36 مترمربع و عمر 4 ساله با قیمت 88 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است و در گلبرگ غربی، حیدری هم واحدی 37 متری و نوساز با پارکینگ 132 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خرید و فروش آپارتمان‌های کوچک در پایتخت بازهم رونق بیشتری به نسبت دیگر آپارتمان‌ها دارد و حتی برخی از مالکان که در سال گذشته قیمت‌های بالایی را برای این واحدها تعیین می‌کردند، حاضر به کاهش بیشتر قیمت‌ها شده‌اند.

به گزارش مهر، با وجودی که بازار مسکن از تب و تاب خرید افتاده و کاهش قیمت‌ها را تجربه می کند اما بازهم قدرت خرید متقاضیان کمتر از نرخ آپارتمان‌ها به خصوص در شهر تهران است؛ به همین جهت خرید و فروش آپارتمان‌های کمتر از 40 متر به نسبت آپارتمان‌هایی با متراژ های بالاتر طرفداران بیشتری دارد.

براین اساس، افراد با پول کمتری وارد بازار می شوند و قدرت خرید آنها افزایش پیدا می‌کند اما به دلیل فضای کمی که این آپارتمان‌ها دارند ،برخی از خانواده‌های پرجمعیت ترجیح می‌دهند که آپارتمان خود را اجاره دهند و در واحد بزرگتر و منطقه پایین‌تری اجاره نشینی کنند.

البته برای برخی از این آپارتمان‌ها شرایط خاصی مانند بالکن و یا حیاط خلوت در نظرگرفته می‌شود تا فضای مسکونی این واحدها قدری دل‌بازتر باشد، همچنین برای این واحدها داشتن انباری نسبتا بزرگ بسیار ضروری است بنابراین باید برای خرید آپارتمان های کمتر از 40 متر، حتما به این نکته توجه داشت.

در واقع این فاکتورها بر قیمت نهایی آپارتمان‌های کوچک موثر است و در زمان فروش، مشتری بیشتری را جذب می‌کند اما باید توجه داشت که به دلیل رونق بیشتر خرید و فروش واحدهای کوچک، قیمت بیشتری هم به نسبت عرف منطقه‌ای برای آنها تعیین می‌شود.

البته در ماه های اخیر که خرید و فروش آپارتمان با رکود مواجه شده است، برخی از مالکان حاضر به کاهش بیشتر قیمت‌ها هستند تا واحد خود را سریعتر به فروش برسانند بنابراین می‌توان در میان انبوه آگهی ها به مواردی هم برخورد کرد که قیمت‌های مناسبی به نسبت دیگر آپارتمان‌ها در یک منطقه دارند.

قیمت آپارتمان‌های کمتر از 40 مترمربع
براساس گزارش میدانی خبرنگار مهر، آپارتمانی 37 متری در نواب - بریانک، یکخوابه، طبقه اول و تکواحدی با شرایط 40 میلیون تومان نقد، 25 میلیون تومان رهن و 25 میلیون تومان وام به فروش می رسد و در تسلیحات آپارتمانی با همین متراژ، یک خوابه و نوساز با پارکینگ و انباری 170 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

در خیابان پیروزی تاجری هم واحد دیگری به مساحت 37 مترمربع، نوساز با پارکینگ و انباری با قیمت 110میلیون تومان به فروش گذاشته شده است و در تهرانپارس واحدی 40 متری و یک خوابه با شرایط 25 میلیون تومان وام، 30 میلیون تومان رهن و 73 میلیون تومان نقد به فروش می‌رسد.

همچنین آپارتمانی 38 متری در قصر الدشت - نبش هاشمی با انباری و پارکینگ و عمر 11ساله 120 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در نواب حق شناس هم واحدی با متراژ 40 مترمربع، نوساز با پارکینگ با شرایط 58 میلیون تومان نقد، 25 میلیون تومان رهن و 22 میلیون تومان وام به فروش می‌رسد.

واحد دیگری در خیابان نواب - صفدری هم با متراژ 36 مترمربع و عمر 4 ساله با قیمت 88 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است و در گلبرگ غربی، حیدری هم واحدی 37 متری و نوساز با پارکینگ 132 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

آپارتمانی در خیابان وحدت اسلامی به مساحت 40 مترمربع با عمر یکساله و انباری 118 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در منطقه نیروی هوایی واحدی به مساحت 40 متر مربع و عمر 12 ساله با 7 میلیون تومان وام و 142 میلیون تومان نقد به فروش می‌رسد.

در خیابان تیردوقلو خیابان شهید مظاهری هم آپارتمانی با مساحت 31 مترمربع و یکخوابه با انباری 75 میلیون تومان قیمت گذاری شده است و در نارمک تسلیحات هم واحدی 30 متری با قیمت 115 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

برای آپارتمانی 37 متری در مرتضوی یادگاربا عمر 2 ساله و پارکینگ 111 میلیون تومان قیمت تعیین شده است و واحد دیگری در نیاوران - کاشانک به مساحت 39 مترمربع و یکخوابه با قیمت 300 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در منطقه نامجو - محلوجیان آپارتمانی با مساحت 38 مترمربع باپارکینگ و پاسیو و عمر 13ساله، با قیمت متری 2 میلیون و 500 هزار تومان به فروش گذاشته شده است و آپارتمانی 40 متری در تجریش - دربند - گلابدره 130 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.
اخبار اقتصادی - مهر


ویدیو : ویژگی خرید آپارتمان‌های کوچک/ نرخ برخی از واحدهای کمتر از 40 متر