ویژگی‌های محتمل iOS 8 : اپل به احتمال زیاد آپدیت بعدی سیستم عامل ابزارهای موبایل ...


اپل به احتمال زیاد آپدیت بعدی سیستم عامل ابزارهای موبایل خود را در کنفرانس ماه ژوئن با تغییرات متعدد معرفی خواهد کرد. بازار خبر: با نزدیک شدن به اواسط سال میلادی انتظار می رود شرکت اپل آپدبت بعدی سیستم عامل گوشی ها و تبلت های خود؛ iOS8 را در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان در ماه ژوئن معرفی کند.

آنطور که به نظر می رسد آپدیت بعدی این سیستم عامل همراه با قابلیت های جدید و بهبود در عملکرد اپلیکیشن های کنونی و سرویس های اپل باشد.

سیستم عامل کنونی یعنی iOS 7 در زمان عرضه تغییرات زیادی را برای کاربران ایجاد کرد. رابط کاربری با طراحی تخت در این سیستم عامل به کلی با رویه کار iOS های قبلی در تضاد بود. iOS  اولین تجربه جانی آیو طراح اصلی سخت افزارهای اپل بود که پروژه نرم افزاری سیستم عامل تبلت ها و گوشی های اپل را بر عهده می گرفت.

انتظار می رود در آپدیت بزرگ بعدی یعنی iOS8  که به احتمال زیاد پاییز امسال عرضه شود تغییرات متعددی در رابط کاربری صورت بگیرد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به برخی قابلیت های احتمالی جدید که انتظارشان را داریم.

Healthbook


یکی از بزرگترین قابلیت های جدیدی که احتمال حضور آن در سیستم عامل جدید بالاست اپلیکیشن Healthbook است. healthbook اپلیکیشنی بر پایه فعالیت های فیزیکی کاربر است که وضعیت جسمانی کاربر را تحت نظر گرفته، قدم های وی را می شمارد، میزلت کالری مصرفی میزان قند خون و سطح اکسیژن خون را نیز اندازه گیری می کند. حتی به شما می گوید که به چه میزان آب احتیاج دارید. البته هنوز نحوه اندازه گیری این پارامترها توسط اپل نا مشخص است.

ویژگی های اندروید 7 , ویژگی , ویژگی افراد موفق

بهبود نقشه اپل


نقشه های اپل که همزمان با iOS6 عرضه شد یک شکست به تمام معنا برای اپل در این حوزه بود. وضعیت نقشه ها به قدری بد بود که رئیس اپل تیم کوک در وب سایت خود از کاربران عذرخواهی کرد. اما انتظار می رود با عرضه سیستم عامل جدید دقت نقشه ها بیشتر شود و سیستم مسیر یابی و مشخص کردن مکان ها در آپدیت بعدی بهبود پیدا کند.

اپلیکیشن رادیوی آیتونز

رادیو اینترنتی اپل همراه با سیستم عامل کنونی معرفی شد و جزئی از اپلیکیشن آیتونز محسوب می شود. اپل به احتمال زیاد قصد دارد در آپدیت بعدی آن را به صورت یک اپلیکیشن مجزا عرضه کند. هدف اپل از این اقدام رقابت با اپلیکیشن های پخش موسیقی و رادیو موجود مانند Spoyify و Pandora  است.

ویژگی های ویندوز 10 , علامه حلی چه ویژگی هایی داشت , ویژگی های آیفون 7

اپلیکیشن ویرایش متن


یکی از اپلیکیشن های احتمالی جدید ioS بعدی نسخه موبایل نرم افزار ویرایش متن مک است که به کاربران اجازه می دهد متن ها و فایل های PDF  خود را بخوانند و آنها را ویرایش کرده و از طریق iCloud  با سیستم دسکتاپ خود همگام کنند. این اپلیکیشن به یکپارچه شدن بیشتر رابط های کاربری دسکتاپ و موبایل اپل کمک می کند.

حذف Gamecenter


گیم سنتر به احتمال زیاد در آپدیت بعدی به عنوان یک اپلیکیشن مستقل حذف خواهد شد و با بازی های موجود ادغام می شود.

ادغام بیشتر سیری با اپلیکیشن ها


طبق گزارشات اپل در حال کاربر روی سیری و ادغام آن دراپلیکیشن های مختلف برای اجرای بیشتر فرامین صوتی است. انتظار می رود قابلیت های سیری از یک ماشیتن سخنگو فراتر رود و بیشتر حکم یک دستیار الکترونیکی را برای کاربر داشته باشد.

ویژگی های شخصیتی , ویژگی های زنان گرم مزاج , ویژگی ها

آپدیت برخی اپلیکیشن ها

طبق شنیده ها اپل قرار است تغییراتی را نیز در اپلیکیشن های بومی خود ایجاد کند. برای مثال نرم افزار پیام رسان قادر خواهد بود به صورت خودکار مکالمات قدیمی شما را حذف کند و یا نسخه جدید کارپلی قادر خواهد بود تا باسیستم اطلاع رسانی خودرو ها به جای کابل از طرق بی سیم ارتباط برقرار کند. در عین حال ارتباطات بین اپلیکیشن ها قوی تر خواهد شد و به اشتراک گزاری محتوا در بین آنها با سهولت بیشتری صورت خواهد گرفت


ویدیو : ویژگی‌های محتمل iOS 8