وین دیزل: می‌خواهم یه چیز دیوانه‌ وار بگم : وین دیزل بازیگر «سریع و خشمگین8» ...


وین دیزل بازیگر «سریع و خشمگین8» گفته مادرش منتظر است تا او این فیلم را کارگردانی کند.. بانی فیلم: وین دیزل بازیگر «سریع و خشمگین8» گفته مادرش منتظر است تا او این فیلم را کارگردانی کند.

در حالی که کمپانی یونیورسال به دنبال یافتن کاندیدایی مناسب برای کارگردانی این فیلم است، این بازیگر اکشن گفته آمادگی این را دارد که این فیلم پرفروش اکشن را کارگردانی کند.

او در پست خودش در فیس بوک نوشته مادرش به او گفته است که باید این کار را انجام دهد. دیزل که به جز بازیگری تهیه کننده هم هست و از قدیمی‌ترین بازیگران این مجموعه پرطرفدار محسوب می‌شود، به این ترتیب ابراز تمایل کرده تا پشت دوربین کارگردانی فیلمی بنشیند که قسمت هفتم آن 1.5 میلیارد دلار فروش در سراسر جهان را ثبت کرد.

رخ دیوانه , وین دیزل , مکس دیوانه

دیزل در فیس بوک نوشته: می‌خوام یه چیز دیوانه‌وار را بگم که مامانم 6 ماه پیش و پس از این که استودیو تاریخ «سریع و خشمگین 8» را اعلام کرد، به من گفت. او گفت: توباید خودت قسمت هشتم را کارگردانی کنی...یا اصلا در فیلم نباشی.

وین دیزل ادامه داده: خیلی از شماها با هوش و درایت مادر من آشناهستید و به همین دلیل من گفته‌های او را در صفحه گذاشتم. اما خوب این فقط از عشق مادری است که به من خیلی باور دارد.

وین دیزل پیش از این شماری از فیلم‌های کوتاه و یک قسمت از یک مجموعه تلویزیونی را در سال 1997 کارگردانی کرده است.  او در ادامه نوشته: مادرم اولین فردی است که از کارهایی که من می‌کنم با خبر می‌شود و درباره فیلم‌هایی که موفقیت‌آمیز بوده‌اند نظر داده است، حتی زمانی که استودیو فکر می‌کرد من دیوانه هستم... ها ها.

دیزل در عین حال ابراز امیدواری کرده تا راب کوهن کارگردان این مجموعه که از قسمت اول آن در سال 2001 روی صندلی کارگردانی نشسته برای قسمت بعدی آمادگی انجام کار را داشته باشد. این در حالی است که جیمز ون که قسمت هفتم را کارگردانی کرد نمی‌تواند برای کارگردانی فیلم جدید به این پروژه ملحق شود زیرا او سرش خیلی شلوغ است و دارد قسمت دوم فیلم ترسناک «سوگند دادن 2» را می‌سازد. کارگردان قسمت ششم یعنی جاستین لین هم در حال ساخت «سفر ستاره‌ای» است. وین دیزل در ادامه نوشته: در هر حال همه ما می‌خواهیم احترام چیزی را که خلق کردیم نگه داریم و ادامه آنچه شما دوست دارید را درست و به نحو احسن انجام دهیم.

مجموعه «سریع و خشمگین» تا کنون 3.8 میلیارد در جهان فروش کرده و هفته پیش وین دیزل گفت یک سه گانه دیگر از این فیلم ساخته خواهد شد و مسیری که داستان می تواند در آن ادامه یابد را روشن کرد.


ویدیو : وین دیزل: می‌خواهم یه چیز دیوانه‌ وار بگم