ویلایی مدرن در دهکده زیتون اصفهان : داشتن یک ویلایی در دل شهر تاریخی اصفهان ...


داشتن یک ویلایی در دل شهر تاریخی اصفهان در دهکده ی زیبا و بافتی متراکم از ویلاهای مدرن و متفاوت آدم را به سمت چالشی می برد که بنایی داشته باشد متمایز، مدرن و در عین حال مناسب یک فرهنگ و معماری غنی شهر اصفهان.



وب سایت چیدانه: داشتن یک ویلایی در دل شهر تاریخی اصفهان در دهکده ی زیبا  و بافتی متراکم از ویلاهای مدرن و متفاوت آدم را به سمت چالشی می برد که بنایی داشته باشد متمایز، مدرن و در عین حال مناسب یک فرهنگ و معماری غنی شهر اصفهان.
 
ویلای مدرن آنا و سعید در دهکده ی زیتون اصفهان

باغ ویلای دهکده زیتون، اوج معماری مدرن در اصفهان  , طراحی سایت در اصفهان , اصفهان

 چالشی که  احسان حسینی، الهام گرامیزاده نائینی از دفتر فرایند منطقی در طراحی معماری از آن سربلند بیرون آمدند و رتبه دوم جایزه معمار در بخش ساختمان های مسکونی تک واحدی، سال ۱۳۹۴، را از آن خود کردند. با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه و کنار این فضای بی نظیر سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


چگونه از آینه ها در دکوراسیون داخلی استفاده کنیم

دیوار اصفهان , زیتون , مخابرات اصفهان

آینه ها را شاید بتوان جذاب ترین وسیله دکوری در دکوراسیون داخلی منزل دانست، این عناصر جذاب اگر به درستی و در جای مناسب در خانه مکان نمایی شوند می توانند به جذابیت و زیبایی دکوراسیون داخلی منزل مان کمک کند، آینه ها درخشش فضای داخلی را بیشتر می کنند و فضا را خاص تر و زیبا تر جلوه می دهند، با این مطلب جذاب از چیدانه همراه باشید تا با هم با کاربرد آینه ها در قسمت های مختلف خانه آشنا شویم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۷ آکواریوم خانگی متفاوت برای فضاهای کوچک

آرامش همان چیزی است که همه ی ما در طول زندگی خود به دنبال آن می گردیم آرامشی از جنس یک صبح دل انگیز، یک خواب آسوده و یا آراامش اقیانوس! آب از آن دسته عناصریست که اسمش هم حس خوبی به آدم می دهد چه برسد به حضور و صدایش، آکواریوم ها در واقع همان آرام بخش های خانگی هستند که بی شک در مدت کوتاهی نقش یک مسکن قوی را می توانند برای شما بازی کنند.

دهکده آبی پارس , اصفهان هنر , تالارهای اصفهان

اما به دلیل حجم و ابعادشان گاهی اوقات از داشتن شان در منزل های نقلی خود خود داری می کنیم امروز در چیدانه چند نمونه آکواریوم  برای منزل های نقلی شما پیشنهاد می دهیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ساده ترین روش های ست کردن پرده و مبلمان!

ست کردن لوازم و وسایل در طراحی دکوراسیون داخلی کارسختی نیست که بخواهید برای انجام آن نگران باشید، برای این که به نتیجه مطلوبی برسید  فقط کافی است تا از یک قاعده پیروی کنید آن هم این است که از انجام این کار لذت ببرید فقط همین.

روغن زیتون , ذوب آهن اصفهان , کابینت در اصفهان

همه قانون ها را کنار بگذارید و به آنچه که عمیقا از آن لذت می برید فکر کنید تا ببینید این کار تا چه اندازه ساده پیش می رود، البته در این راه ما هم به شما کمک خواهیم کرد، این مطلب از چیدانه را بخوانید تا با ساده ترین روش ها برای ست کردن پرده ها و رومبلی ها آشنا شوید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


 پروژه های ایرانی که در جایزه سالانه معماری آسیا ۲۰۱۵ درخشیدند!

هتل عباسی اصفهان , اصفهان تالار , فارس اصفهان

جایزه معماری آسیا جمعه، ٢۴ مهر (١۶ اکتبر) در دانشکده معماری دانشگاه ITU در استانبول با حضور صدها شرکت‌کننده که از کشورهای مختلف آمده بودند، برگزار شد. در این مراسم داورانی همچون رومی خوسلا از هند، سونگ سانگ از کره‌جنوبی، بهرام شیردل از ایران، یاووز سلیم‌سپین و سینان مرت از ترکیه و احمد زهادی برگزار‌کننده و صاحب مجله بین‌المللی A٢ در هفت شاخه ساختمانی مسکونی، تجاری، عمومی، بازسازی، شهری، معماری داخلی و پروژه‌های آینده جوایزی را به معماران آسیایی دادند که شش جایزه به معماران ایرانی تعلق گرفت. در هر گروه مدال‌های طلا، نقره و برنز همراه با تندیس جایزه و نشان افتخار به برندگان تقدیم شد.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو : ویلایی مدرن در دهکده زیتون اصفهان