ونگر: این شکست، مجازات ما بود : سرمربی آرسنال تیمش را شایسته پیروزی برابر وست ...


سرمربی آرسنال تیمش را شایسته پیروزی برابر وست برومویچ دانست اما تاکید کرد باخت به وست بروم، مجازاتی برای تیمش بوده است. خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورتس، آرسنال در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شکست تلخی را متحمل شد و با نتیجه دو بر یک برابر وست برومویچ تن به شکست داد تا فرصت رسیدن به صدر جدول رده بندی را از دست بدهد.

آرسن ونگر بعد از پایان بازی گفت: روز بسیار بدی برای ما بود. خوش شانس نبودیم و می‌توانم بگویم مستحق چنین شکستی نبودیم. فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم. اگر کمی شانس داشتیم، به راحتی می‌توانستیم پیروز این بازی شویم.

او ادامه داد: برای برد به میدان رفتیم و برای رسیدن به این هدف، دست به هر کار زدیم اما در نهایت با بی‌دقتی توپ‌های زیادی را از دست دادیم و در نهایت هم نتیجه این‌گونه شد. از عملکرد بازیکنان و نتیجه بازی به هیچ وجه راضی نیستم. تیمی که می‌خواهد پیروز شود، باید با تمرکز بسیار بالایی بازی کند. در این دیدار تمرکز لازم را نداشتیم و به همین خاطر هم بازنده شدیم.

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن در پایان سخنانش گفت: به خوبی می‌دانیم انتظارات از ما چقدر زیاد است. در خط دفاعی خوب نبودیم و در حمله هم تمرکز نداشتیم و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. این شکست، مجازات ما بود و این درس را داد که اگر از فرصت‌ها استفاده نکنیم، بازنده خواهیم شد.

آرسنال با این شکست، 26 امتیازی باقی ماند و به رده چهارم جدول رده بندی سقوط کرد.


ویدیو : ونگر: این شکست، مجازات ما بود