وقتی سعید و ساعد سهیلی برای فیلم‌شان فاتحه خواندند! + عکس :   آخرین‌ شب‌ نمایش ...



ساعد سهیلی و هستی مهدوی فیلم , ساعد سهیلی , دانلود فیلم این سیب هم برای تو

 

آخرین‌ شب‌ نمایش گشت ارشاد

وقتی سعید و ساعد سهیلی برای فیلم‌شان فاتحه خواندند! + عکس

امروز به طور ناگهانی و با اعلام همزمان اداره نظارت و ارزشیابی، موسسه سینما شهر و حوزه هنری آخرین روز اکران گشت ارشاد و خصوصی در اکثر سینما ها بود.

 

سینماهای حوزه هنری و شهرداری امروز باید به اکران این فیلم ها پایان بدهند و سینماهای دیگر هم تا آخر هفته می توانند این فیلم ها را اکران کنند. تصمیم گرفتیم به چند سینمای نمایش دهنده این فیلم ها سر بزنیم. درهای سینما قدس بسته شده و مردم داخل سالن در حال دیدن فیلم حسین فرحبخش هستند. به سینما آفریقا می رویم یکی از کارمنداناین سینما از رشد تماشاگران گشت ارشاد خبر می دهد و می گوید: تا آخر هفته احتمالا اکران این فیلم به پایان می رسد هر چند روز به روز تماشاگرانش دارند بیشتر می شوند.

 

تماشاگران در داخل سالن سینما آفریقا در حال دیدن گشت ارشاد هستند. به سینما آزادی که می رسیم با جمعیت زیادی از مردم روبرو می شویم که برای تماشای فیلم های نوروزی به این سینما آمده اند اکثر این تماشاگران اما از توقیف ناگهانی گشت ارشاد و زندگی خصوصی با خبر شده اند و برای دیدن این دو فیلم در مقابل سینما در حال خرید بلیت هستند. سعید سهیلی و ساعد سهیلی هم در مقابل سینما آزادی در حال صحبت با مردم هستند. سهیلی معتقد است تحریکاتی از داخل سینما در وقوع این اتفاقات دخیل بوده. در حال صحبت با سهیلی هستیم که تعدادی از مردم به سمتش می آیند و سعی می کنند با او ابراز همدردی کنند . از سعید و ساعد سهیلی می خواهم آخرین عکسشان را در کنار بنر های سینماهای نمایش دهنده گشت ارشاد بگیرند به پیشنهاد سهیلی این عکس را در حالی می گیرم که کارگردان و بازیگر این فیلم در حال خواندن فاتحه بر روی پوستر فیلمشان هستند./قدس آنلاین


ویدیو : وقتی سعید و ساعد سهیلی برای فیلم‌شان فاتحه خواندند! + عکس