وعده‌های سربازی و یک انتظار از نامزدهای انتخابات : تبلیغات برای انتخابات مجلس ...



نامزدهای انتخابات 96 , کفش غزال دورود در انتظار وعده ها , اسامی نامزدهای انتخابات تال

تبلیغات برای انتخابات مجلس شورای اسلامی کم و بیش آغاز شده و در این بین ممکن است برخی نامزدها برای رای آوری وعده‌هایی بدهند که امکان اجرایی شدن آن وجود ندارد. وعده‌های مربوط به قوانین سربازی از جمله آنهاست که جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، بر ضرورت پرهیز از آن تاکید کرد.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا ، درباره وعده‌های تبلیغاتی برخی از نامزدهای انتخاباتی مجلس پیرامون قوانین سربازی اظهار کرد: با توجه به اینکه سربازی به توان رزمی نیروهای مسلح و بنیه دفاعی کشور ارتباط دارد، قطعا تصمیم‌گیری در مورد آن از سوی ستاد کل نیروهای مسلح انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به اینکه سربازی با موضوع امنیت و بنیه دفاعی کشور در ارتباط است، بنابراین نمی‌توان به این موضوع به عنوان یک مساله احساسی و در یک فضای تبلیغاتی و انتخاباتی نگاه کرده و اظهار نظر کرد.

به گفته جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح برای اظهار نظر در مورد سربازی باید مولفه‌های مختلف از جمله وضعیت ژئوپلیتیکی کشور، تهدیدات، آمایش سرزمینی، ابزارهای دفاعی و... مدنظر قرار بگیرند.

کمالی با بیان اینکه سربازی یک موضوع تخصصی است که باید به شکل تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: بنابراین تاکید ما به نامزدهای محترم مجلس شورای اسلامی این است که به حوزه سربازی ورود نکنند و با دادن برخی از وعده‌هایی که اجرایی نبوده یا احتمال آن ضعیف است برای جوانان و مشمولان مشکل ایجاد نکنند.

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: متاسفانه ممکن است برخی از جوانان با اعتماد به این سخنان وارد غیبت از سربازی شده و بعد به همین دلیل در مسیر زندگی آینده‌شان لطمه وارد شود.

 اخبار اجتماعی  -  ایسنا 


ویدیو : وعده‌های سربازی و یک انتظار از نامزدهای انتخابات