وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ های کشور : سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس ...


سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در روز جمعه را تشریح کرد. خبرگزاری ایسنا: سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در روز جمعه را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی از مراکز کنترل ترافیک هم اکنون در تمام جاده‌های کشور جوی آرام حاکم است و مشکلی از این جهت وجود ندارد.

رحمانی در تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: ترافیک نیز در جاده‌های کشور عادی و روان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در برخی از محورهای خروجی پایتخت به سمت شمال در روزهای پنجشنبه و جمعه افزایش حجم تردد خودروها وجود دارد، اظهارکرد: البته همانطور که گفتم در هیچ جاده‌ای ترافیک سنگین وجود ندارد.

به گفته رحمانی، روان بودن ترافیک به این معنا نیست که رانندگان با سرعتی بیش از حد مجاز رانندگی کنند، چراکه همکاران من در جاده‌های سراسر کشور حضور داشته و علاوه بر آن دوربین‌های کنترل سرعت نیز نسبت به اعمال قانون رانندگان متخلف اقدام خواهد کرد.

رحمانی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست در صورت بروز هرنوع حادثه احتمالی و نیز اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با این شماره تماس گیرند.


ویدیو : وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ های کشور