وزیر اقتصاد: با اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها به عدالت نزدیک شدیم :     فارس: ...



 

 

فارس: وزیر اقتصاد و دارایی گفت: با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، یک گام به اجرای عدالت نزدیک شده‌ایم.

جلسه شورای اداری شهرستان رامسر با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، حمید فاضلی رئیس هوا و فضای کشور، بهروز علیشیری معاون وزیر اقتصاد، ولی الله فرزانه معاون برنامه‌ریزی استانداری و مدیران عامل بانک‌های استان، جمعی از مدیران ارشد استان مازندران و فرماندار، امام جمعه و روسای ادارات شهرستان رامسر در هتل پارسیان آزادی این شهرستان برگزار شد.

شمس‌الدین حسینی وزیر اقتصاد و امور دارایی در این جلسه با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان کربلا و یاران با وفای امام حسین (ع) با ابراز خرسندی از این که پیرو مکتب اهل بیت هستیم، اظهار داشت: حوادث بسیار دردناکتری از واقعه عاشورای حسینی در طول تاریخ رخ داده است اما حادثه کربلا به‌ خاطر فلسفه وجودی خود که سرشار از فداکاری، رشادت، شهامت و شهادت و عشق به ولایت و در دفاع از حقانیت شکل گرفته برای همیشه جاودان شده است.

وی با اشاره به اینکه دولت شانی به‌ جز خدمت به مردم  ندارد، تصریح کرد: بر این اساس شورای اداری هر شهرستانی از شان شورای وزیران و دولت بهره‌مند است.

حسینی از مردم رامسر به‌عنوان شهروندانی سخت‌کوش و اندیشمند یاد کرد و ادامه داد: شهرت جهانی شهرستان رامسر تنها به‌خاطر طبیعت و جغرافیای زیبای آن نیست بلکه به‌ خاطر وجود مردم نجیب و ولایت‌مدار و صاحب اندیشه نظیر علمایی همچون آیت الله فلسفی و الهیان است.

* کارهای اساسی و زیربنایی در بخش اقتصاد به مردم سپرده شود

وی بیان کرد: موقعیت‌های فعلی عامل اصلی حسن توجه دولت به این خطه است.

وزیر اقتصاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به ساختار اقتصاد کشور به اصل 44 قانون اساسی اشاره کرد و ادامه داد: در دهه 80 مقام معظم رهبری منشور سیاست‌های اقتصادی ملی را بسیار کلان دانست و با شعار اصلاح الگوی مصرف، همت مضاعف و کار مضاعف و جهاد اقتصادی، مدیران ارشد دولت را به سمت تحول اقتصادی کشور سوق دادند.

وی تصریح کرد: در این سیاست توجه به حضور مردم اعمال شده  بلکه کارهای اساسی  و زیربنایی در بخش اقتصاد به مردم سپرده شود.

* با تمام توان و انرژی در خدمت همه مردم هستیم

وی اضافه کرد: رعایت سیاست‌های اقتصادی کشور به‌عنوان یک الزام بر همه مدیران کشور واجب است و باید به اجرای آن توجه کنند.

حسینی در ادامه با بیان اینکه اختصاص بودجه‌های بخش عمران در شهرستان‌های استان مازندران که حدود 180میلیارد تومان در سطح استان است جوابگوی ساخت پرو‍‍ژه‌های عمرانی نیست، گفت: در همین راستا باید از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در سطح استان حمایت همه‌جانبه به‌عمل آید.

وی افزود: به‌عنوان مسئول سیاست‌های اقتصادی کشور برای ایجاد تحول و رضایت‌مندی مردم اعلام می‌کنم، با تمام توان و انرژی در خدمت همه مردم هستیم.

* اعلام رضایت از سیستم بانکداری الکترونیک کشور

وزیر اقتصاد و دارایی با اعلام رضایت از سیستم بانکداری الکترونیک کشور در بخش  واریز یارانه‌ها به حساب شخصی مردم  بیان کرد: بدون اینکه یک کارمند برای این منظور استخدام شود، ماهانه 10برابر بودجه عمرانی استان، یارانه به حساب مردم استان مازندران واریز می‌شود که به ‌نوعی توزیع سرمایه اقتصادی در سطح استان است و می‌تواند در گردش ملی منطقه اثر مثبت بر جای بگذرد..... /  تحلیل : عصر ایران

 


ویدیو : وزیر اقتصاد: با اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها به عدالت نزدیک شدیم