وزیر اطلاعات شایعه استعفایش را تكذیب کرد :     فارس: نماینده مردم تهران در ...



 

وزیر اطلاعات , بوسه وزیر اطلاعات , وزیر ارشاد برکناری‌ام شایعه است

 

فارس: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: موضوع استعفای وزیر اطلاعات در ماه گذشته توسط نمایندگان مجلس مورد سؤال قرار گرفت كه وزیر اطلاعات این موضوع را به شدت تكذیب كرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید رسایی عضو فراكسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه روز گذشته اعضای فراكسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی با حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات گفت: در بخشی از این جلسه مسائلی به صورت محرمانه مطرح شد اما در عمده جلسه وزیر اطلاعات در خصوص نحوه دستگیری و ارتباطات تروریست اجیر شده رژیم‌صهیونیستی توضیحاتی داد و نمایندگان مجلس در جریان این اقدامات قرار گرفتند.

وی افزود: در این جلسه همچنین نمایندگان سؤالاتی را در خصوص ترور دانشمندان ایرانی توسط عوامل بیگانه مطرح كردند كه وزیر اطلاعات به روشنی به همه آنها پاسخ داد.

رسایی خاطرنشان كرد: در این جلسه نمایندگان اصول‌گرای مجلس از وزیر اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) به دلیل فعالیت‌های اخیر و افتخاراتی كه برای ایران اسلامی كسب كردند تشكر و قدردانی داشتند.

عضو كمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه تصریح كرد: در این جلسه برخی از نمایندگان نكات و تذاكراتی به وزیر اطلاعات مطرح كردند كه این نكات قابل توجه بود.

وی افزود: در كنار این مباحث موضوع استعفای وزیر اطلاعات در ماه گذشته نیز توسط نمایندگان مجلس مورد سؤال قرار گرفت كه وزیر اطلاعات این موضوع را به شدت تكذیب كرد.

عضو فراكسیون اصول‌گرایان مجلس تاكید كرد: وزیر اطلاعات تاكید داشت "این فضاسازی توسط عده‌ای كه بعضا صدایشان از مجلس بلند می‌شود صورت گرفته و این فضاسازی‌ها برای تضعیف بوده است. "

رسایی اظهار داشت: وزیر اطلاعات در این خصوص به برخی از اتفاقات اشاره كرد كه نهایتا مشخص شد بخشی از این فضاسازی‌ها نادرست بوده است.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سؤال كه آیا وزیر اطلاعات نامی از این گروه‌ها و جریان‌ها كه فضاسازی می‌كنند برد؟ گفت: وزیر اطلاعات در این خصوص توضیحی نداد.

عضو كمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص پیگیری پخش تئاتر ضداخلاقی كه در تهران برگزار شده است، بیان داشت: متاسفانه در خصوص نمایش تئاتر "هدا گابلر " در كمیسیون فرهنگی مطرح نشده آن هم به دلیل اینكه این كمیسیون درگیر تحقیق و تفحص از سازمان تربیت بدنی است و موضوع پخش این تئاتر در جلسه اخیر كمیسیون به بحث گذاشته می‌شود و باید توجه داشت كه این موضوع همچنان در میان نمایندگان مجلس مطرح است.../فارس


ویدیو : وزیر اطلاعات شایعه استعفایش را تكذیب کرد