وزیر اطلاعات: راه عزت، ادامه راه شهدا است : وزیر اطلاعات گفت: همان‌طور که مقام ...


وزیر اطلاعات گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و این ارزشی است که باعث عزت مداوم جامعه اسلامی و تعالی فرهنگ آن می‌شود. خبرگزاری ایسنا: وزیر اطلاعات گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و این ارزشی است که باعث عزت مداوم جامعه اسلامی و تعالی فرهنگ آن می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین علوی در مراسم بیست و هفتمین سالگرد شهادت سردار دلیر اسلام شهید سید محمدباقر طباطبایی نژاد با بیان این‌که «برنامه‌های گرامیداشت و یادبود شهدا راه و آرمان این بزرگواران را در فرهنگ جامعه ماندگار می‌کند» افزود: هر ملتی که از مرگ بترسد دستخوش تهدید دیکتاتورها و گرفتار ذلت و بیچارگی می‌شود و هر ملتی که از مرگ نهراسد در برابر قدرت‌ها، دشمنان و دیکتاتورها مقاومت می‌کند و عزت و بزرگواری خود را حفظ خواهد کرد.

وی گفت: سخن امام خمینی(ره) الگویی مهم برای جامعه اسلامی ماست که فرمود ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.

وی تأکید کرد: عزت امروز ملت ما ثمره شهادت افرادی مثل شهید طباطبایی‌نژاد است که اجازه ندادند چکمه‌های دشمن در خاک عزیز کشور ما ماندگار باشد و تنها راه عزت و پیروزی مداوم ایران اسلامی ادامه راه و آرمان های شهداست.

شهید سید محمدباقر طباطبایی‌نژاد در زمان دفاع مقدس جانشین قرارگاه نجف اشرف بود و در زمانی که حملات متحرک عراق علیه ایران اسلامی در اواخر جنگ وجود داشت این شهید بزرگوار از ارتفاعات چنگوله تا مرز ترکیه و عراق که در حفاظت منطقه عملیاتی قرارگاه نجف اشرف بود با تمام توان به دفاع از میهن اسلامی پرداخت و در عملیات کربلای یک، فتح مهران، حاج عمران، نفت شهر و قصر شیرین یکی از ارکان مهم عملیاتی دفاع مقدس بود.

شهید سید محمدباقر طباطبایی نژاد پس از عملیات مرصاد در شمال عراق به درجه رفیع شهادت نایل شد.


ویدیو : وزیر اطلاعات: راه عزت، ادامه راه شهدا است