ورود همزمان روحانی، هاشمی به مجلس : نخستین جلسه علنی مجلس دهم پس از آنکه آیات ...


نخستین جلسه علنی مجلس دهم پس از آنکه آیات هاشمی و آملی لاریجانی و حجج اسلام روحانی و سیدحسن خمینی با همراهی علی لاریجانی رئیس مجلس نهم وارد صحن علنی شدند؛ آغاز به کار کرد. خبرآنلاین: نخستین جلسه علنی مجلس دهم پس از آنکه آیات هاشمی و آملی لاریجانی و حجج اسلام روحانی و سیدحسن خمینی با همراهی علی لاریجانی رئیس مجلس نهم وارد صحن علنی شدند؛ آغاز به کار کرد.

آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان و همچنین آیت الله گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری، غلامعلی حدادعادل، اسحاق جهانگیری و محمدحسن ابوترابی فرد، آخرین مهمانانی بودند که به صحن علنی مجلس وارد شدند.

گفتنی است علی لاریجانی در این مراسم در کنار ناطق نوری نشسته است و با او گپ و گفت کوتاهی داشت. آیت الله جنتی که اخیرا به ریاست مجلس خبرگان رسیده است میان حسن روحانی و آیت الله آملی لاریجانی نشسته است. گفت و گوی دو نفره آیت الله هاشمی رفسنجانی  و آیت الله موحدی کرمانی در ابتدای جلسه امروز مجلس جلب توجه می کرد. غلامعلی حدادعادل که در مجلس آینده حضور ندارد، در کنار سیدحسن خمینی و اسحاق جهانگیری نشسته است.


ویدیو : ورود همزمان روحانی، هاشمی به مجلس